با ورود رودریگو اتفاق افتاد؛ رئال مادرید و یک تیم کامل از مهاجمان!


با ورود رودریگو اتفاق افتاد؛ رئال مادرید و یک تیم کامل از مهاجمان!

با ورود رسمی رودریگو به رئال، اکنون تعداد بازیکنان حاضر در بخش هجومی رئال به عدد 11 رسیده است.

با ورود رسمی رودریگو به رئال، اکنون تعداد بازیکنان حاضر در بخش هجومی رئال به عدد 11 رسیده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، شاید نگاهی به وضعیت فصل گذشته رئال مادرید کافی باشد تا دریابیم چرا سران این باشگاه، تمرکز خود در بازار تابستانی را معطوف به جذب نفرات تهاجمی کرده اند. اکنون زین الدین زیدان می‌تواند با بازیکنان تهاجمی خود یک تیم کامل 11 نفره را روانه میدان کند.

رودریگو گوئز روز سه شنبه رسما به هواداران رئال مادرید معرفی شد تا بعد از ادن هازارد و لوکا یوویچ، سومین مهاجمی باشد که در عرض 7 روز با لباس سفید رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معرفی می‌شود.

به جز این 3 بازیکن تازه وارد، زیدان در بین بازیکنان فعلی خود نام 8 مهاجم (بازیکنان تهاجمی) دیگر را هم می‌بیند؛ کریم بنزما، گرت بیل، مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، وینیسیوس جونیور، براهیم دیاز و لوکاس واسکز. به این 7 نام، باید نام بورخا مایورال را هم افزود؛ بازیکنی که از دوران قرضی خود در لوانته به رئال بازگشته و البته به نظر نمی‌رسد جایی در برنامه های زیزو داشته باشد.

رائول دی‌توماس هم شرایطی مشابه با مایورال دارد اما با این تفاوت که با پیشنهاد جدی بنفیکا، او به درهای خروجی برنابئو نزدیک تر است.

زیدان از زمان بازگشت خود به مادرید همواره بر ضعف تهاجمی رئال تاکید داشته است. در فصل گذشته و بعد از بنزمای 30 گله، هیچ بازیکنی نتوانست بیش از 14 گل برای رئال مادرید به ثمر برساند. (گرت بیل) سومین گلزن برتر تیم نیز کاپیتان سرخیو راموس با به ثمر رساندن 11 گل بود. مارکو آسنسیو و ایسکو نیز به ترتیب با 6 و 5 گل فصل ناموفقی را پشت سر گذاشتند.

بعد از پایان دوران کریستیانو رونالدو، تنها کریم بنزما توانست در سطحی بالاتر ایفای نقش کند و نه بیل و نه آسنسیو نتوانستند جای گل های ستاره پرتغالی را پر کنند. شاید هم به همین دلیل بود که رئال در اولین گام با جذب لوکا یوویچ، سعی کرد یک گزینه جانشین ایده آل برای جانشینی بنزما به ترکیب اضافه کند تا با مهاجم فرانسوی بر سر تعداد گل ها رقابت کند. اتفاقی که با جذب هازارد و البته رودریگو نیز مجددا بر آن تاکید شد.

مشکل تعداد بالای بازیکنان هجومی این است که اکنون در هر پست چند مدعی حضور در ترکیب اصلی به چشم می‌خورند. زیدان در شرایط فعلی تصمیم گرفته تا برای استفاده از ادن هازارد در جناح چپ، وینیسیوس را به سمت راست ببرد. رودریگو نیز در مراسم معارفه اش رسما خود را یک بازیکن عرضی معرفی کرد تا به این ترتیب رقابتی جدی با آسنسیو، واسکز و براهیم دیاز را آغاز کرده باشد. در مورد براهیم می‌توان این نکته را گفت که فرم امیدوارکننده او در مقطع پایانی فصل گذشته زیدان را به ادامه حضور او راضی کرده و مربی فرانسوی نام او را از بین گزینه های خود برای خروج خط زده است.

حضور این تعداد بازیکن، آینده رودریگو را با ابهام مواجه ساخته است؛ هرچند خود او تاکید کرده مشکلی برای طی کردن مسیری که وینیسیوس فصل گذشته در آن قدم گذاشته بود، ندارد. وینیسیوس در فصل گذشته با نظر جولن لوپتگی (و در حالی که رقابت امروز در ترکیب وجود نداشت) کار خود را با کاستیا آغاز کرد و به تدریج به تیم اصلی ملحق شد.

رودریگو می‌داند که انتقال از سانتوس به رئال مادرید و تجربه چنین تغییر سطحی کار راختی نیست. اما او صبور به نظر می‌رسد و قصد دارد در تابستان توانایی های خود را به زیدان نشان دهد؛ مربی‌ای که در ماه مارچ درباره او گفته بود: او بازیکن خوبی است که بازی های او را تنها از طریق فیلم دیده ام. فصل آینده خواهیم دید که او چه خواهد کرد.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟