نگرانی چلسی از احتمال غیبت رودیگر در هفته‌های ابتدایی فصل آینده به دلیل مصدومیت


نگرانی چلسی از احتمال غیبت رودیگر در هفته‌های ابتدایی فصل آینده به دلیل مصدومیت

شاید دوری مدافع آلمانی چلسی از میادین ادامه دار باشد.

طرفداری- مقامات چلسی می‌ترسند مصدومیتی که در مقاطع پایانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ گریبان‌گیر آنتونیو رودیگر شد، در ابتدای فصل آینده هم همراه او باشد.

به گزارش تلگراف، رودیگر پس از مصدومیت در جریان تساوی ۱-۱ منچستریونایتد و چلسی، زانوی چپ خود را به تیغ جراحان سپرد. او پنج بازی آخر تیمش در فصل گذشته را از دست داد. در حالی که روند ریکاوری رودیگر به خوبی و بدون هیچ مشکلی در حال طی شدن است، او هیچ عجله‌ای برای بازگشت به میادین ندارد. به باور سران چلسی، رودیگر به بازی هفته آغازین فصل آینده مقابل منچستریونایتد در ۱۱ آگوست و همچنین سوپر جام اروپا که به فاصله سه روز پس از آن مقابل لیورپول برگزار خواهد شد، نمی‌رسد. غیبت رودیگر که یکی از بهترین بازیکنان تیمش در فصل گذشته بود، معضل بزرگی برای سرمربی آینده چلسی که احتمالا فرانک لمپارد خواهد بود، به شمار می‌رود.

آبی‌ها همچنین در ابتدای فصل ۲۰-۲۰۱۹ روبن لوفتوس چیک، کالوم هادسون اودوی و ریس جیمز را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد و بر اساس وضعیت فعلی، طی دو پنجره نقل و انتقالاتی آتی نمی‌توانند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند. البته بازگشت کورت زوما پس از سپری کردن فصلی درخشان همراه با اورتون، خبر خوشی برای آبی‌ها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟