مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: ظرفیت‌های فولاد اکسین منحصر به‌فرد است و باید در این صنعت بدرخشد


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: ظرفیت‌های فولاد اکسین منحصر به‌فرد است و باید در این صنعت بدرخشد

دکتر سید میعاد صالحی معاون وزیر کار و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در شرکت فولاد اکسین حضور یافت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در ابتدای این جلسه دکتر انصاریان رئیس هیات مدیره با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و رشد تولید این شرکت در ماههای اخیر، از حمایت های صورت گرفته از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت توسط صندوق بازنشستگی تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه دکتر صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت فولاد اکسین را به دلیل داشتن محصولات راهبردی و خاص یک شرکت منحصر به فرد دانست و اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از حداکثر ظرفیت هایی که این شرکت دارد در آینده ای نزدیک شاهد نقش آفرینی درخشان این شرکت در صنعت فولاد باشیم.

دکتر صالحی در ادامه با تاکید بر حمایت همه جانبه از روند اقدامات اصلاحی انجام شده در شرکت بر شفافیت در بخش های مختلف از جمله وصول مطالبات شرکت و رفع دیون تاکید کرد . معاون وزیر کار با بیان اینکه سیاست صندوق بازنشستگی در اداره شرکتها و در راستای دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شفافیت و جلوگیری از فضای قبیله‌گرایی و فروش رانتی است. لازم بذکر است پیش از این جلسه دکتر صالحی به همراه دکتر رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی از بخش های مختلف خط تولید بازدید بعمل آوردند.

46

کد خبر 1271640

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران