صبح امروز چهارشنبه با حضور های تیم شرکت کننده از سراسر کشور مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان رسما در مجموعه ملک نیا سنندج شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، صبح امروز چهارشنبه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در 2 بخش دختران و پسران کشور به میزبانی سنندج آغاز شد.

بر این اساس، 211 دونده در 2 بخش پسران و دختران به نمایندگی از 19 استان کشور در این رقابت‌ها حضور دارند و رقابت‌های خود را در 2 نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی ملک نیا شهر سنندج برگزار می‌کنند.

109 دونده در بخش پسران و 92 ورزشکار در بخش دختران به نمایندگی از استان‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان، تهران، بوشهر، اصفهان و البرز در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

در پایان این مسابقات به نفرات و تیم‌های برتر از سوی فدراسیون حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد. تیم کردستان با هفت نماینده در بخش دختران و هفت نماینده در بخش پسران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بخش پسران از امروز چهارشنبه 29 خرداد و در بخش دختران 31 خردادماه در مجموعه ورزشی ملک نیا شهر سنندج برگزار خواهد شد.