بهسازی و نوسازی مسجد «صاحب الزمان (عج)» روستای «ابوالوردی» شهرستان پاسارگاد


بهسازی و نوسازی مسجد «صاحب الزمان (عج)» روستای «ابوالوردی» شهرستان پاسارگاد

بهسازی و نوسازی مسجد «صاحب الزمان (عج)» روستای «ابوالوردی» شهرستان پاسارگاد توسط هیئت امنای مذهبی روستا و شورای اسلامی و دهیار آن، انجام شده است اما نیازمند حمایت بیشتر مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، روستای «ابوالوردی» شهرستان پاسارگاد و در بخش پاسارگاد با ۹۸۰ خانوار و جمعیتی حدودا چهار هزار نفر، که شغل اغلب ساکنان آن کشاورزی و دامداری است،‌ واقع شده که متاسفانه با خشکسالی های اخیر منابع درآمد این روستا به چالش کشیده شده است.

هیئت امنای مذهبی این روستا اخیرا با وجود کمبود درآمد مردمی، اقدام به بهسازی و نوسازی این مسجد کرده و در صدد هستند در صورت عدم تامین هزینه ها، شخصا متقبل این مخارج شوند و در همین راستا هم شورای اسلامی و دهیار این روستا آستین همت را بالا زده و در حمایت از این حرکت خداپسندانه پیشقدم شده اند.

روستای ابوالوردی ضمن اینکه بزرگترین روستای شهرستان است، نگاه ویژه ای از سمت مسئولین را می طلبد و با همت مردم، ۹۰درصد ساخت حسینیه این روستا که بزرگترین حسینیه بخش است به اتمام رسیده و هیئت امنای مذهبی و مسئولین این روستا که مجریان طرح هستند صراحتا اعلام کردند که نیاز به کمک مردمی بیش از پیش، احساس می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)