عکس ؛ نشست رییس کمیته ملی المپیک با استقلالی ها


اعضای هیات مدیره پیشکسوتان استقلال در نشستی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک شرکت کردند. نوشته عکس ؛ نشست رییس کمیته ملی المپیک با استقلالی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ نشست رییس کمیته ملی المپیک با استقلالی ها

دیدار هیات مدیره پیشکسوتان استقلال با صالحی امیری
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۸
عکس ؛ نشست رییس کمیته ملی المپیک با استقلالی ها

اعضای هیات مدیره پیشکسوتان استقلال در نشستی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک شرکت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک روز گذشته میزبان اعضای هیات رییسه شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان بود و در این نشست در خصوص مباحث مربوط به این تشکل و باشگاه استقلال بحث و تبادل نظر شد.

این نشست با حضور سرپرست دبیری کمیته ملی المپیک و میزبانی صالحی امیری برگزار شد و در آن سید کاظم اولیایی، علی جباری، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، جهانگیر کوثری، هادی نراقی و علی نظری به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت حضور داشتند.

در این نشست ابتدا سید کاظم اولیایی رییس هیات مدیره پیشکسوتان استقلال ایرانیان گزارشی از چگونگی تاسیس و محورهای فعالیت این انجمن و شرکت تعاونی سهامی عام استقلال ایرانیان ارائه نمود و در ادامه صالحی امیری با ابراز خرسندی از نهادسازی در باشگاه ها به خصوص در بخش های پیشکسوتان، مدیران و هواداران آن را گامی جدی در فرآیند خصوصی سازی و مدیریت استاندارد باشگاه ها برشمرد و بر تلاش خود برای حمایت های لازم توسط دولت و سازمان های وابسته از تشکل های شکل گرفته شده با محوریت پیشکسوتان تاکید داشت.

رییس کمیته ملی المپیک برند و نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس را مدیون زحمات پیشکسوتان دانسته و آنها را صاحبان اصلی برندهای سرخابی برشمردند و همچنین اداره و مدیریت باشگاه های پرطرفدار را توسط اهالی متخصص و دلسوز، در قالب شرکت های حقوقی و رسمی ثبت شده شایسته و ارجح دانست.

در این جلسه صالحی امیری ایراداتی را در نحوه واگذاری و روش قیمت گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس یادآور شد و بر لزوم توجه به ماهیت فرهنگی بودن آن باشگاه ها نکاتی را متذکر شد.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به نادرستی مسیر واگذاری باشگاه‌های سرخابی، بر اصلاح آن تاکید نمود و لزوم استفاده از چهره‌های خوش نام و پیشکسوتان ورزش را در اصلاح این مسیر الزامی دانست.

در پایان اعضا هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان ضمن بازدید از موزه ملی ورزش در محل آکادمی ملی المپیک و با تقدیر از این اقدام فرهنگی-ورزشی رییس کمیته ملی المپیک، آمادگی خود را جهت اهدا یادگاری های دوران بازی خود با راه اندازی غرفه اختصاصی باشگاه استقلال اعلام نمودند.

عکس ؛ نشست رییس کمیته ملی المپیک با استقلالی ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم