دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر منصوب شد


دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر منصوب شد

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر در حکمی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی را به مدت دو سال به عنوان «دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر استان تهران» منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، «حسین ظریف منش»، مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر، در حکمی، حجت الاسلام «علی اصغر سهرابی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران را به مدت دو سال به عنوان «دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان تهران» منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، در جلسه ای که با حضور آیت الله صدیقی، رئیس هیات مدیره بنیاد بین المللی غدیر و تعدادی از اعضای این بنیاد در خصوص هماهنگی های لازم برای برگزاری و ساماندهی برنامه های روز عید غدیر در محل این بنیاد برگزار شد، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان تهران شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این حکم آمده است «با عنایت به مراتب تدین، تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای ایفای رسالت خدمت به ساحت مقدس امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام)، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان تهران منصوب می گردید.»

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !