هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید


هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید

فستیوال خرید استانبول - اگر علاقمند سفر به استانبول و طرفدار برند‌های معروف جهانی و به ویژه ترک هستید، نوشته‌های بزرگ sale برای شما جذابت ویژه‌ای دارد و به دنبال تخفیفات چشم گیری بر روی اجناس می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم هرگز فستیوال خرید استانبول را از دست ندهید. اگر شماهم مانند هزاران، هزار گردشگر مشتاق سوالاتی مانند: بهترین...

اگر شماهم مانند هزاران، هزار گردشگر مشتاق سوالاتی مانند: بهترین زمان حراج و سفر به استانبول، وقت حراج‌های تابستانه استانبول، نشانه‌های شروع حراجی در استانبول، داشتن قصد خرید ارزان اجناس برند با کیفیت و ... را دارید، با کوله پشتی همراه شوید ...
هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید

تاریخ فستیوال خرید ۲۰۱۹ استانبول از ۸ تا ۲۴ ژوئن (۱۸ خرداد تا ۳ تیر) می‌باشد.

استانبول یکی از شهر‌های دوست داشتنی برای ایرانیان است و خرید هم بخشی از تفریحات گردشگران، خیابان‌های زیبا و پراز فروشگاه، بوتیک‌های شیک، مراکز خرید مدرن و ... این شهر را به سرزمین موعود عاشقان خرید تبدیل کرده است.
اگر علاقمند سفر به استانبول و طرفدار برند‌های معروف جهانی و به ویژه ترک هستید، نوشته‌های بزرگ "sale" برای شما جذابت ویژه‌ای دارد و به دنبال تخفیفات چشم گیری بر روی اجناس می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم هرگز "فستیوال خرید استانبول" را از دست ندهید.
در ایام برپایی فستیوال، شاهد؛ کنسرت ها، بازی‌های ویژه کودکان، مدل‌های لباس، برگزاری مسابقات، اجرای نمایش ها، تئاتر‌های خیابانی، رایگان شدن نمایشگاه‌ها (سرگی لر) و تخفیف‌های ویژه در مراکز خرید، فعالیت فروشگاه‌ها تا نیمه شب و ... خواهید بود.
اگر به دنبال پیدا کردن زمان دقیقی برای فستیوال و حراجی‌های استانبول هستید، صادقانه اعلام می‌کنیم که اگر به تازگی حراجی به پایان نرسیده است، مننتظر یک حراجی جدید باشید. بهترین زمان‌ها معمولا همه ساله این رویداد‌ها همزمان با فرارسیدن سال نوی میلادی، روز مادر، روز ولنتاین و عید قربان و ... برپا می‌شوند.
اکثر مسافران دو رویداد "فستیوال خرید" را با "فصل حراج" در استانبول را اشتباه میگیرند. در حقیقت در زمان "فستیوال تمامی اجناس از پوشاک گرفته تا لوازم خانگی در فستیوال مشارکت دارند، ولی "فصل حراجی" به صلاح دید یک یا چند برند یا مرکز خرید برپا می‌گردد.
وجود بیش از ۱۲۰ مرکز خرید که صرفا محلی برای خرید نیستند، این مراکز محلی برای تفریح و سرگرمی در خود جای داده اند که شامل سینما ها، شهربازی ها، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های کنسرت، آکواریوم استانبول و ... می‌شود.
هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید
همانطور که در قبل اشاره کردیم، این رویداد‌ها تاریخ‌های ثابتی وجود ندارد و این موضوع ممکن است سردرگرمی کوچکی برای شما ایجاد نماید.
معمولا بزرگترین حراجی‌ها با نزدیکی شدن به تغییر فصل می‌باشد، برند‌ها محصولات و کالا‌های فصل قبل را در حراجی عرضه می‌کنند.
معمولا کالا‌ها به دو فصل تقسیم می‌کنند:
پاییزه و زمستانه -بهاره و تابستانه. به طور طبیعی، زمان فروش آن‌ها متفاوت از برند‌های چهار فصلی قبلی است.
علاوه بر حراج‌های فصلی، حراج‌های مناسبت نیز مانند: نظیر عید نوروز، روز مادر، روز ولنتاین و روز‌های مذهبی و ... برگزار می‌گردد؛ بنابراین حراج ها، تقریبا در تمام طول سال وجود دارند!
شما در طول سفر به استانبول و در زمان مناسب به احتمال ۹۹ درصد فصل حراجی‌ها را تجربه خواهید کرد
هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید
تاریخ حراج بهاری استانبول
معمولا در فصل بهار حراج گسترده‌ای اتفاق نمی‌افتد، باید صادقانه اعتراف کنیم که بهترین زمان خرید بهاری در استانبول، پایان خرداد ماه (جون)، چون با نزدیک شدن به پایان فصل فروشگاه‌ها تمایل دارند که کالا‌های متناسب با فصل پیش رو را جایگزین اجناس فصل گذشته نمایند.
در ماه‌های فروردین و اردیبهشت زمان مناسبی برای گرفتن تخفیف نمی‌باشد و نیمه دوم خرداد ماه بهترین زمان برخورداری از حراجی‌های استانبول در فصل بهار می‌باشد.
هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید
جشنواره‌های تابستانی استانبول:
جشنواره‌های تابستانی زمانی شروع می‌شوند که دمای هوا به بالاترین حد خود رسیده باشد. شاید این استراتژی ناعادلانه به نظر برسد، اما دست اندرکاران استانبول دقیقا به عمد این تاریخ را انتخاب می‌کنند تا در این فصل که با افت ورود گردشگر مواجه می‌شوند، دوباره رونقی در بازار‌های شهر ایجاد کنند. به هر حال جشنوراه‌های خرید تابستان در ماه‌های ژوئن و جولای (خرداد و تیر ماه) برگزار می‌گردد. دور دوم جشنواره‌های تابستانه از اواسط تیر تا اوایل شهریور می‌باشد.
هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید
فستیوال خرید زمستانه استانبول ترکیه:
فصل حراج زمستانه استانبول
دور اول حراج زمستانه از اواسط آذر شروع می‌شوند و در اواخر بهمن خاتمه می‌یابند، در این زمان اغلب برند‌ها اجناس خود را با تخفیف‌های ۳۰ درصد ارائه می‌دهند و گا‌ها مشاهده می‌شود که تا سقف پنجاه درصد هم می‌رسند.
حراج زمستانه در اواسط دسامبر با تخفیف‌های ۳۰ درصدی آغاز (آذر تا دیماه) و با فرارسیدن ژانویه (دی و بهمن ماه)، تخفیف‌ها به مرز ۵۰ درصد می‌رسد. لازم به یادآوری است که این تخفیف‌ها برای همه برند‌ها و فروشگاه‌ها یکسان نیست.
تاریخ حراج زمستانی استانبول
حراج‌هایی که با عنوان حراج‌های زمستانی استانبول از آن‌ها یاد می‌شود به تاریخ شمسی از حدود نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شوند و تا اواسط دی ماه نیز ادامه پیدا می‌کنند. حراج لباس در ماه‌های دی، بهمن و اسفند با نوسان در تخفیفات ادامه پیدا می‌کند.
هرآنچه باید درباره فستیوال خرید استانبول بدانید
چند نکته مفید درباره خرید در استانبول
توصیه می‌کنیم که موارد کوتاه زیر را در هنگام خرید در نظر داشته باشید:
• در موقع خرید از مراکز خرید گران استانبول حتما چانه بزنید، اما بدانید که در زمان حراج تخفیف اضافه نخواهند داد.
• اگر به زبان ترکی استانبولی مسلط نیستید و دوست دارید که تخفیف بگیرید، بدانید که کلمه تخفیف به ترکی استانبولی معادل ایندیرم indirim می‌باشد بنابراین با گفتن این کلمه فروشندگان متوجه مقصود شما خواهند شد.
• حتما چمدان مناسب همراه داشته باشید تا مجبور نشوید که چمدان با قیمت‌های زیاد را در ترکیه خریداری کنید.
• حتما کفش مناسب بپوشید و راهی مراکز خرید استانبول شوید.
• میان وعده همراه ببرید، زیرا تعداد مراکز خرید استانبول بسیار است و نمی‌توان زمان زیادی را در رستوران و غذا خوری‌ها صرف نمود.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط