کشورهای عربی در جهت صلح در یمن گام بردارند


رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خطاب به برخی کشورهای عربی از آنان خواست در جهت ایجاد صلح و آرامش در یمن گام بردارند.

کشورهای عربی در جهت صلح در یمن گام بردارند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خطاب به برخی کشورهای عربی از آنان خواست در جهت ایجاد صلح و آرامش در یمن گام بردارند.
­محمد علی الحوثی، در صفحه خود در توئیتر نوشت: به آن کشورهای عربی که با اشتیاق و به سرعت به سوی عادی سازی و برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی حرکت می کنند, می گویم: صلحی که تلاش دارید با نابودی آرمان فلسطین تحت عنوان «صلح راه رسیدن به شکوفایی» تقدیم رژیم اشغالگر کنید, همان اصطلاحی است که افکار خودتان برای توقف تجاوزها, جنایت ها, محاصره و تحریم ها نیاز دارد تا فاجعه انسانی که در یمن به بار آورده اید, پایان یابد.

محمدعلی الحوثی تحریم‌های آمریکا را علیه چین نشان عجز دانست
ر­ئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توئیتری نوشت: چین در زمینه فن آوری زمام نوآوری و ابداع را به دست گرفته است و آمریکا به جای رقابت علمی، یکی از شرکت‌های مشهور چینی را به تحریم تهدید می‌کند.
محمد علی الحوثی در صفحه خود در توئیتر نوشت: در حالی که چین در زمینه فن آوری پیشرفت بسیاری کرده و زمام ابداع و نوآوری را به دست گرفته، آمریکا در این زمینه عقب افتاده است و حتی نمی‌تواند کنترل اوضاع امنیتی خود را در دست داشته باشد. اکنون دموکراسی دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا به جای رقابت علمی، شرکت چینی «هوآوی» را به اعمال تحریم‌ها تهدید می‌کند. این همان چیزی است که رویکرد افراط گرایان عربستان سعودی را برای ما یادآور می‌شود که به حرام بودن فن آوری فتوا می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان