برگزاری جشن‌های دهه کرامت با همکاری اهل سنت/میزبانی 480 کانون مسجدی از نشست‌های رضوی


برگزاری جشن‌های دهه کرامت با همکاری اهل سنت/میزبانی 480 کانون مسجدی از نشست‌های رضوی

حجت‌الاسلام کلات‌پور از برگزاری 20 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در این استان خبر داد و گفت: به منظورحفظ وحدت و تعامل با اهل سنت در مناطق سنی‌نشین، ویژه‌برنامه‌های «جشن های زیرسایه خورشید» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه هایی به منظور ترویج سیره رضوی و حضرت معصومه(س) در کانون های مساجد این استان در قالب «جشن های زیر سایه خورشید» برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه ادامه داد: با تعاملی که با ائمه جمعه و ائمه جماعات این استان صورت گرفته، بنا شده پرچم امام رضا(ع) به مناطق سنی نشین برای تبرک اهالی این مناطق با حضور خادمین رضوی برده و با همکاری اهل تسن برنامه های مشترکی در قالب کرسی های آزاداندیشی، مسابقات کتابخوانی و سرود رضوی برگزار شود.

حجت الاسلام کلات پور به برگزاری حلقه های صالحین ویژه بانوان در ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: این برنامه به منظور تبیین سیره و شخصیت حضرت معصومه(س) به عنوان الگویی برای دختران نسل جوان برگزار می شود، ضمن اینکه دیدار با مراجع و علما، حضور در گلزار شهدا، برنامه های ورزشی و مذهبی و تئاتر خیابانی، سلسله نشست هایی فرهنگی تبیین سیره رضوی در این ایام در ۴۸۰ کانون استان که پایگاه اوقات فراغت تابستانی هستند، برگزار می شود.

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است که با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) آغاز شده و با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) پایان می یابد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه