نقض حقوق 150 فلسطینی در زندان های آل سعود


نقض حقوق 150 فلسطینی در زندان های آل سعود

صفحه رسمی «بازداشت شدگان عقیده» از نقض حقوق 150 فلسطینی به دست نیروهای امنیتی در زندان های عربستان پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، صفحه رسمی «بازداشت شدگان عقیده»( معتقلی الرأی) در توئیتر که انتشار اخبار بازداشت شدگان در عربستان می پردازد، با اشاره به نقض حقوق تعدادی از فلسطینی ها در این کشور، نوشت: ماموران امنیتی آل سعود هنگام بازداشت تعدادی از فلسطینی های مقیم این کشور به دو کارگر یکی از تجار عربستان به نام « فیلالی» به نقض حقوق آنها اقدام کردند.

در صفحه بازداشت شدگان عقیده آمده است که مقامات عربستان با حمله شبانه به منازل، خانواده را در یک اتاق جمع کردند و زنان و کودکان را ترساندند، سپس دستگاه های الکترونیکی را مصادره کردند.

این اقدام نیروهای امنیتی قبل از دستگیری فردی است که دنبال وی می گشتند.

در این صفحه آمده است: نیروهای امنیتی افراد بازداشت شده را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و آنها را دست بسته از منازلشان به خودروهای امنیتی منتقل کردند.

همچنین، صفحه بازداشت شدگان عقیده از تعداد بازداشت شدگان فلسطینی مقیم در عربستان پرده برداشت و اعلام کرد که تعداد آنها از 150 نفر بیشتر است و تنها 40 نفر فلسطینی در شهر جده اند.

در این صفحه آمده است که بیشتر این بازداشت شدگان از کارگران تجاریا از مقیمان فلسطینی هستند که از ایجاد ارتباط با خانواده هایشان منع شده اند، برخی از آنها یکسال را پشت سرگذاشته اند و خانواده هایشان اطلاعی از آنها ندارند.

این صفحه پیش از این اعلام کرده بود که مقامات عربستان تعدادی تجار به نام های «اسامه فیلالی»، «هشام فیلالی»، «محمد بن محفوظ»، «ریس بن محفوظ» و «صالح ابوغوش» را به دلیل کاردادن به پناهندگان فلسطینی بازداشت کردند.

مقامات عربستان، در طول ماههای گذشته اقلیت های فلسطینی را مورد بازداشت و تعقیب های گسترده قرار دادند. برنامه های بی سابقه دیگری برای در تنگنا قراردادن فلسطینی های داخل و خارج عربستان اتخاذ کردند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر