اقامت در گنبد‌های مریخی، غوطه ور میان ستارگان


اقامت در گنبد‌های مریخی، غوطه ور میان ستارگان

هتل Kachi Lodge در کشور بولیوی، دامنه کوه آتشفانی تونویا در کرانه Uyuni بزرگترین کویر نمکی جهان قراردارد، مسطح بودن این بیابان یکی از ویژه گی‌های این محل می‌باشد و در فصل بازندگی به علت وجود لیتیوم این کویر نمکی به بزرگ‌ترین آیینه طبیعی جهان تبدیل می‌گردد. در اولین نگاه رویای حضور در کره مریخ را در ذهن تداعی می‌نماید.

هتل Kachi Lodge در کنار بزرگترین کویر نمکی جهان - بسیاری از گردشگران بلندپرواز در رویای سفر به مریخ هستند، کسب آگاهی و دانش از نحوه زندگی در سایر سیارات احتیاج به کسب تجربه در شرایط همسان در کره زمین دارد.
اما یک خبر خوب داریم برای کسانیکه صبرشان برای سفر به مریخ تمام شده است، در کره زمین خودمان این امکان به لطف طبیعت و انسان‌های خوش فکر فراهم گردیده. رویایی در حال تحقق، بار سفر را ببندید و با ما همسفر شویم تا مریخ زمین ...
اقامت در گنبد‌های مریخی، غوطه ور میان ستارگان
در کشور بولیوی، دامنه کوه آتشفانی تونویا در کرانه Uyuni بزرگترین کویر نمکی جهان قراردارد، مسطح بودن این بیابان یکی از ویژه گی‌های این محل می‌باشد و در فصل بازندگی به علت وجود لیتیوم این کویر نمکی به بزرگ‌ترین آیینه طبیعی جهان تبدیل می‌گردد. در اینچنین فضایی مجموعه‌ای از سازه‌های متحد شکل کروی در کنار هم از زمین سربرآورده اند، سازه‌هایی که در اولین نگاه رویای حضور در کره مریخ را در ذهن تداعی می‌نماید.اقامت در گنبد‌های مریخی، غوطه ور میان ستارگاناقامت و شب مانی:
این هتل دارای شش گنبد (ظرفیت ۱۲ نفر بزرگسال) می‌باشد که این سازه‌ها برروی پایه‌های چوبی قراردارد (حفظت از رطوبت و ایجاد فاصله با زمین نمکی). هر یک از این گنبد‌ها دارای یک حمام و سیستم کنترل دما مجهز می‌باشد. دکور چوبی، زنگ‌های خنثی، پتو‌های کرکی و فانوس‌های آویزان حس طبیعت و زندگی روستایی را ایجاد می‌نماید. قسمت‌هایی از دیوار‌های گنبد شیشه هستند، بنابراین شما می‌توانید به تماشای ستارگان بنشینید و اقامتی رویایی و سرشار از انرژی را تجربه کنید.اقامت در گنبد‌های مریخی، غوطه ور میان ستارگانگشت و گذاری به اطراف:
از جمله فضا‌های جذاب اطراف این اقامتگاه منحصر بفرد؛ زمین‌های پوشیده با کاکتوس، دیدار از دهانه آتشفشان Tunupa، تماشای بزرگ‌ترین آیینه طبیعی جهان در فصل بارندگی، دوچرخه سواری در کوهستان، بازدید از محوطه باستانشناسی و غاری با انسان‌های مومیایی شده در نزدیکی روستای Coquesa هم بروید.اقامت در گنبد‌های مریخی، غوطه ور میان ستارگانغذاخوری در این اقامتگاه:
غذا در بزرگترین گنبد The Lodge که در مرکز مجموعه قراردارد سرو می‌شود. شب هنگام با وجود سقف شیشه‌ای گنبد خود را در زیر آسمان و به تماشای ستارگان خواهید یافت و درصورت علاقمندی ساعت‌ها با تلسکوپ می‌توانید در فضای بی کران اسمان غوطه ور باشید. غذا‌های بولیوی که معمولا گوشت و ماهی می‌باشد در این غذاخوری ارائه می‌گردد.
هزینه هر شب اقامت در این هتل ۹۹۰ دلار برای هر نفر است که تمام فعالیت‌های تفریحی و خدماتی، وسایل نقلیه و مالیات‌های محلی را شامل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام