آغاز ثبت‌نام دوره‌های قرآنی در مؤسسه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)


آغاز ثبت‌نام دوره‌های قرآنی در مؤسسه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

مؤسسه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای ترم تابستان در سطوح مبتدی، پیشرفته و تخصصی در رشته‌هایی همچون روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن ثبت‌نام می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: ثبت نام دوره‌های تابستانه مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تهران در سطوح مبتدی، پیشرفته و تخصصی آغاز شد.

علاقه‌مندان برای حضور در دوره‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن قرآن، مفاهیم و دوره‌های معرفتی امام‌شناسی و تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و مهدویت‌شناسی همه روزه در ساعات اداری می‌توانند با شماره‌های ۲۲۱۱۴۸۳۲-۲۲۱۱۳۲۶۳ تماس بگیرند.

نخستین جلسه ترم تابستانی این موسسه از ۲۳ تیرماه آغاز می شود و در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به افرادی که حد نصاب لازم را دریافت کرده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سعادت‌آباد، شهرک مخابرات فعالیت می‌کند. همچنین این مؤسسه دارای کانال قرآنی با عنوان سبطین در پیام‌رسان سروش است که علاقه‌مندان برای عضویت در این کانال می‌توانند به نشانی۳۱۳@sebtain مراجعه کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات