قرآن بیشتر از زحمتی که کشیده‌‌ام برایم آمد داشته/امیدوارم در راه جلسه قرآن از دنیا بروم


قرآن بیشتر از زحمتی که کشیده‌‌ام برایم آمد داشته/امیدوارم در راه جلسه قرآن از دنیا بروم

مدیر سابق رادیو قرآن با بیان اینکه بیشتر از اینکه برای قرآن زحمت کشیده باشم برایم «آمد» داشته است، گفت: تا به حال غبطه شغلی را نخوردم، همیشه هم به بچه‌ها می‌گفتم ان شاء الله در راه رفتن به جلسه قرآن یا برگشتن از آن از دنیا بروم.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شبکه رادیویی قرآن با حضور معاون صدای رسانه ملی برگزار شد.

بنابر این گزارش، «احمد ابوالقاسمی» با بیان اینکه افتخار این را داشته ام که سربازی برای قرآن کریم باشم طی سخنانی، گفت: هیچ وقت سخن استادم را فراموش نمی‌کنم، زمانی که از مسابقات مالزی برمی‌گشتم، تمام محله را برایم چراغانی کرده بودند، خرد و کلان برای عرض تبریک به استقبالم آمده بودند. اما استادم گفت: نگاه کن تو کاری برای قرآن انجام ندادی فقط آن را قشنگ تلاوت کردی. همین مقدار کار برای قرآن کریم باعث شده که تا این مرحله دیده شوی، فکر کن اگر برای این کتاب آسمانی ایثار کنی، چقدر بالا می‌روی.

مدیر سابق رادیو قرآن با بیان اینکه بیشتر از اینکه برای قرآن زحمت کشیده باشم برایم «آمد» داشته است، ادامه داد: خوشحالم که جابجایی ساده‌ای بین دو سرباز قرآنی صورت می‌گیرد. شخصی در راس این شبکه قرار می‌گیرد که خود چهره‌ای شناخته شده در مباحث قرآنی و مهم تر از آن برنامه‌ساز بوده‌ است. در حال حاضر آرشیو غنی رادیو قرآن باعث مباهات است .

وی با بیان اینکه شاید بعضی‌ها غبطه شغل دیگران را بخورند، ادامه داد: من تا به حال غبطه شغلی را نخوردم ، همیشه هم به بچه‌ها می‌گفتم انشاء الله در راه رفتن به جلسه قرآن یا برگشتن از آن از دنیا بروم .انشاء الله که مورد قهر قرآن قرار نگیریم و توفیق خدمت از ما سلب نشود.

فرصتی ارزشمند برای خدمت به ساحت قرآن

«مجتبی ایزدی» که با حکم حمید شاه‌آبادی، معاونت صدای رسانه ملی به سمت مدیریت رادیو قرآن منصوب شده نیز طی سخنانی از ابراز لطف همه همکاران و معاون صدا تشکر و تصریح کرد: فرصت خدمت به قرآن کریم، فرصتی ارزشمند است. کار برای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت در سازمان صدا و سیما از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر جدید رادیو قرآن ادامه داد: جا دارد از همه کسانی که در این شبکه خدمت کرده‌اند یادی بکنیم .

ایزدی با بیان اینکه کار در رادیو قرآن از جهاتی آسان است، ادامه داد: کار در رادیو قرآن آسان است چون منبع غنی و پایان ناپذیری همچون کلام خدا وجود دارد و سخت است چون بدون موسیقی بایستی برنامه سازی کرد. البته بهترین برنامه‌سازی‌ها در رادیو قرآن شکل می‌گیرد چون بدون موسیقی می‌تواند مخاطب خود را جذب کند.

مدیر رادیو قرآن خاطر نشان کرد: ان شاء الله با برنامه‌ریزی‌هایی که در نظر گرفته شده، رادیو قرآن با مدد دوستان بتواند به سمت جلو حرکت کند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)