ثبت نام کاروان هوایی عتبات عالیات از شنبه در دفترهای مجاز حج و زیارت فارس


ثبت نام کاروان هوایی عتبات عالیات از شنبه در دفترهای مجاز حج و زیارت فارس

زینلی با اشاره به اینکه علاقمندان به زیارت عتبات عالیات می توانند از طریق دفترهای مجاز زیر مجموعه مدیریت حج و زیارت استان فارس نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: پرواز روز سه شنبه انجام می شود تا زائرین بتوانند با خیال راحت شب جمعه در کربلا باشند.

«علیرضا زینلی»، با اشاره به انجام پرواز شیراز - بغداد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: از تاریخ چهارم تیرماه روزهای سه شنبه هر هفته پرواز شیراز - بغداد و برگشت یک هفته بعد با پرواز نجف - شیراز انجام می شود.

مدیرکل حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه علاقمندان به زیارت عتبات عالیات می توانند از طریق دفترها و شرکت های مجاز زیر مجموعه مدیریت حج و زیارت استان فارس نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: پرواز روز سه شنبه انجام می شود تا زائرین بتوانند با خیال راحت شب جمعه، شب زیارتی حضرت سیدالشهدا (ع) را در کربلای معلی به سر ببرند.

وی اظهارداشت: متقاضیان می توانند از روز شنبه بیست و پنجم خرداد راس ساعت ۱۰ صبح نسبت به ثبت نام به این دفترها در سطح استان فارس مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند و توجه داشته باشند که به محض تکمیل کاروان سایت بسته خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها