باید به دنبال ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای شهر مشهد بود


باید به دنبال ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای شهر مشهد بود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه در حالیکه در شرایط اقتصادی سختی قرارداریم، باید به دنبال ایجاد شغل و درآمد پایدار در شهر باشیم.


نجمه سرباز-شهرآراآنلاین، رمضانعلی فیضی در خصوص پلمب پروژه گردشگری تفریحی طرق خاطرنشان کرد: حتما دستگاههایی که اقدام به پلمب این پروژه کردند، تا به حال اطلاع رسانی انجام نداده، ولیکن آنچه که مربوط به مدیریت شهری است و موازینی که ناظر بر انعقاد قرارداد و ایجاد تفاهم نامه است بر کار پیمانکار و سرمایه گذار همه روال قانونی اش طی شده و به سرمایه گذار واگذار شده است.

وی با اشاره بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و ایجاد شغل در کشور ما بسیار اهمیت دارد چرا که با لشکر بیکاران مواجهیم، افزود: این نوع پروژه هایی که سرمایه گذاری در شهر را رونق می بخشد و رونق ساخت و ساز را به دنبال دارد ؛ ایجاد اشتغال از مهمترین مولفه هایی است که از قبل یک پروژه گردشگری به عهده دارد و زمینه ساز یک ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت شهری است.

به گفته وی،این پروژه بسیار اهمیت دارد و واقعا همه باید ضمن پایش انجام صحیح چنین پروژه هایی و درحالیکه رویه ها صواب و قانونمند باشد ، این دغدغه ها اعمال شود، اما باید به مصالح و منافع شهر که خانه همه ماست، نظر و توجه ویژه داشته باشم و آن برایمان مهم باشد.

وی تصریح کرد: منافع شهر منافع شهروندان است و اشتغال امروز مهمترین منافع شهرو شهروندان و جوانان شهر ماست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه کسی نقش بازیگر زیبای "بر باد رفته" را بازی خواهد کرد؟