دندانپزشک دوره گرد و زیرزمینی در یاسوج به دام افتاد


دندانپزشک دوره گرد و زیرزمینی در یاسوج به دام افتاد

مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دندانپزشک دوره گرد و زیرزمینی در یاسوج خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر وحید توانا گفت: با بررسی بازرسان نظارت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دندانپزشک دوره گرد و زیرزمینی در یاسوج شناسایی و توسط متولیان امر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه مؤسسه غیرمجاز این فرد متخلف نیز پلمب شد، اظهار کرد: بازرسان واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همراهی مأموران اماکن و در دست داشتن حکم قضائی با حضور در محل کار دندانپزشک دوره گرد به فعالیت غیرقانونی وی پایان دادند.

مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این فرد متخلف به صورت زیرزمینی و غیرمجاز در امور دندانپزشکی دخالت داشت، خاطرنشان کرد: مکان مورد نظر پلمب شد.

توانا تصریح کرد: این فرد با فراهم کردن ابزار و وسایل دندانپزشکی و راه اندازی این مکان غیرمجاز در پارکینگ یک واحد خانه مسکونی در یکی از روستاهای اطراف یاسوج اقدام به پر کردن، عصب‌کشی، کشیدن دندان و ساخت دست دندان مصنوعی متحرک برای بیماران کرده است.

وی اضافه کرد: دندانپزشک دوره گرد غیر مجاز با هوشیاری بازرسان واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه شناسایی و ضمن هماهنگی با مقامات قضائی و امنیتی استان و گرفتن دستورات قضائی با همراهی مأموران اماکن و یگان امداد نیروی انتظامی با حضور در محل کار وی، این مکان را پلمب و فرد خاطی دستگیر و برای برخورد قانونی تحویل مقامات قضائی شد.


انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب