رقابت 180 نفر در مسابقات قرآن اوقاف بروجرد


رقابت 180 نفر در مسابقات قرآن اوقاف بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن‌ کریم در بروجرد با شرکت 180 نفر در روزهای 22 و 23 خرداد در امامزاده قاسم(ع) بروجرد برگزار می‌شود.

رقابت 180 نفر در مسابقات قرآن اوقاف بروجردحجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، به رقابت ۱۸۰ نفر از بانوان و آقایان در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مسابقات امسال تاکنون ۱۸۰ نفر به‌صورت حضوری در اداره اوقاف این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان طی دو روز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد در امامزاده قاسم(ع) شهرستان بروجرد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
ارکبان ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج، 10، بیست و سی جزء قرآن، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی در بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حضور داوران غیربومی در این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: به‌دلیل رقابت نزدیک و حساس متسابقان از داوران غیر بومی دعوت شده که این داوران از داوران ممتاز قرآنی استان مرکزی است.
رئیس اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: در بخش بانوان ۸۰ نفر و در بخش آقایان یک‌صد نفر ثبت‌نام کرده که مسابقات بانوان روز پنج‌شنبه، ۲۲ خرداد و مسابقات آقایان روز پنج‌شنبه، ۲۳ خرداد در حسینیه امامزاده قاسم(ع) بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل