بررسی اجزای پنج گانه منطق مقاومت و تأثیر آن در تحولات داخلی و بین‌المللی


بررسی اجزای پنج گانه منطق مقاومت و تأثیر آن در تحولات داخلی و بین‌المللی

گروه هنر ــ راه و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی در برنامه «بحث روز» رادیو ایران تحلیل و بررسی می‌شود.

بررسی اجزای پنج گانه منطق مقاومت و تأثیر آن در تحولات داخلی و بین‌المللی

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو ایران، حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی مهم خود در سی‌امین سالروزرحلت حضرت امام خمینی(ره) به تبیین «مقاومت و ایستادگی امام خمینی» پرداختند و در ذیل آن، هدف از مقاومت را، بازدارندگی عنوان کردند و فرمودند «عزیزان من! یک نکته این است که هدف مقاومت عبارت است از رسیدن به نقطه‌ی بازدارندگی. هم در اقتصاد، هم در مسائل سیاسی کشور، هم در مسائل اجتماعی، هم در مسائل نظامی باید به نقطه‌ای برسیم که این نقطه بازدارنده باشد، یعنی بتواند جوری خود را نشان بدهد که دشمن را از تعرض به ملت ایران در همه‌ی زمینه‌ها منصرف کند؛ دشمن ببیند فایده‌ای ندارد و با ملت ایران نمی‌تواند کاری بکند. ما امروز در بخش نظامی تا حدود زیادی به این بازدارندگی رسیده‌‌ایم».

به همین مناسبت برنامه «بحث روز» رادیو ایران روز چهارشنبه 22 خردادماه به بررسی اجزای پنج گانه منطق مقاومت و دستاوردهای آن و نیز هزینه‌های سازش با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام خمینی(ره) با حضور سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه و حمیدرضا مقدم‌فر، کارشناس مسائل سیاسی و عبدالله گنجی، روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی به صورت تلفنی می‌پردازد.

همچنین واکاوی اندیشه‌های مقاومت در ابعاد داخلی و خارجی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر مسائلی است که در برنامه بحث روز رادیو ایران پرداخته خواهد شد.

یادآور می‌شود، برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران هر چهارشنبه از ساعت 11:55 تا 12:35 تقدیم مخاطبان می‌شود و علاقه‌مندان و مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 30000900 سؤالات خود را با این برنامه مطرح کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها