بلومبرگ: آمریکا به دنبال تحریم نهاد متناظر اینستکس است


بلومبرگ: آمریکا به دنبال تحریم نهاد متناظر اینستکس است

شفقنا- بلومبرگ اعلام کرد دولت ترامپ به دنبال تحریم سازوکار متناظر اینستکس است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ بلومبرگ نوشت: آمریکا به دنبال تحریم سازوکار اینستکس(بخش ایرانی) است تا بدینوسیله از کارآیی آن برای تهران بکاهد. این گزارش تاکید می‌کند کاخ سفید در حال انجام بررسی‌های لازم جهت تصمیم‌گیری در مورد تحریم نهاد مالی ایرانی متناظر اینستکس است. این...

بلومبرگ: آمریکا به دنبال تحریم نهاد متناظر اینستکس است

شفقنا- بلومبرگ اعلام کرد دولت ترامپ به دنبال تحریم سازوکار متناظر اینستکس است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ بلومبرگ نوشت: آمریکا به دنبال تحریم سازوکار اینستکس(بخش ایرانی) است تا بدینوسیله از کارآیی آن برای تهران بکاهد. این گزارش تاکید می‌کند کاخ سفید در حال انجام بررسی‌های لازم جهت تصمیم‌گیری در مورد تحریم نهاد مالی ایرانی متناظر اینستکس است. این سازوکار اروپایی در مراحل ابتدایی قرار دارد تا بتواند اثرات تحریم آمریکا علیه ایران را تا حدی خنثی کند.

بلومبرگ که این خبر را به نقل از یک مقام ناشناس آمریکایی منتشر کرده افزود: ساز و کار تأمین مالی و تجارت ایران و اروپا (STFI) زیرمجموعه بانک مرکزی ایران است و بانک مرکزی ایران نیز تحت تحریم آمریکاست؛ به همین جهت دولت ترامپ تحریم این نهاد مالی را در دست بررسی دارد. اگر آمریکا دست به این اقدام بزند، تنش جدیدی در روابط با اروپا ایجاد خواهد شد چرا که اروپا مدعی حمایت از برجام و منفعت مالی ایران از این توافق است.

خبر اصلی را در بلومبرگ ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)