اجرای طرح «حرم تا حرم» همزمان ایام دهه کرامت در شیراز


اجرای طرح «حرم تا حرم» همزمان ایام دهه کرامت در شیراز

زینلی با اشاره به اجرای طرح «حرم تا حرم» در ایام دهه کرامت، گفت: سفر سه هزار و 300 نفر در قالب 23 کاروان از حرم حضرت شاهچراغ (ع) آغاز می شود و این افراد به عتبات و حج مشرف می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا زینلی»، امروز (یکشنبه 19 خرداد) در جلسه هماهنگی شورای دهه کرامت با اشاره به اینکه برنامه های هفته حج همزمان با دهه کرامت برگزار می شود، گفت: مجموعه حج و زیارت و حرم مطهر با هم همکار هستند و برای زائران خدمت می کنند.

مدیر کل حج و زیارت فارس از برپایی کاروان های «حرم تا حرم» خبر داد و افزود: سفر سه هزار و 300 نفر در قالب 23 کاروان از حرم حضرت شاهچراغ (ع) آغاز می شود و این افراد به عتبات و حج مشرف می شوند.

وی با اشاره به برگزاری میثاق با شهدا و میثاق با حضرت شاهچراغ (ع) توسط زائران حج و عتبات در ایام دهه کرامت، گفت: خانواده فرهنگ و ارشاد برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده است و پیشنهاد می کنم، خانواده دهه کرامت هم باید ایجاد شود.

زینلی افزود: اولین گروه زائران عراقی وارد شیراز شد و گروه دوم از زائران عراقی هم در دهه کرامت به شیراز می آید و به دیدار تولیت این حرم مطهر می روند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی