اسکالونی، سرمربی آرژانتین: با یک نمایش تیمی، هر موفقیتی امکان پذیر است؛ انتظار دارم مسی نمایش خود در ترکیب بارسلونا را در تیم ملی تکرار کند


اسکالونی، سرمربی آرژانتین: با یک نمایش تیمی، هر موفقیتی امکان پذیر است؛ انتظار دارم مسی نمایش خود در ترکیب بارسلونا را در تیم ملی تکرار کند

اسکالونی انتظار دارد لیونل مسی نمایش خود در ترکیب آبی و اناری ها را در تیم ملی هم تکرار...

طرفداری- تیم ملی آرژانتین فردا (شنبه) در یک بازی تدارکاتی برابر نیکاراگوئه به میدان می رود تا خود را برای بازی برابر کلمبیا در چارچوب رقابت های کوپا آمریکا آماده کند. در آستانه این دیدار و با توجه به عملکرد پرانتقاد لیونل مسی در چند سال اخیر، توقعات از فوق ستاره بارسلونا افزایش یافته و طرفداران آرژانتین امیدوارند که او به حسرت چندین ساله آنها برای کسب جام، پایان دهد.

به گزارش گل، لیونل اسکالونی معتقد است که کسب جام قهرمانی، تنها با یک نمایش تیمی قدرتمند و همچنین عملکرد مناسب و سطح بالا از لیونل مسی امکان پذیر است:

مسلم است که می توانیم به موفقیت برسیم فقط باید مثل یک تیم متحد و قدرتمند عمل کنیم و لیونل مسی، نمایش خود در ترکیب بارسلونا را تکرار کند. ترکیب تیم ما از بازیکنانی محشر با اهدافی بسیار بزرگ تشکیل شده و اگر متحد باشیم و با قدرت عمل کنیم، هر موفقیتی در دسترس خواهد بود. این بازیکنان برای بردن و رقابت در این سطح، متولد شده اند و می دانند که بر تن کردن پیراهن آلبی سلسته چه معنایی دارد.

در ادامه اسکالونی در خصوص بازی با نیکاراگوئه افزود:

دو بازی آخر نیکاراگوئه را تماشا کردم و باید اذعان کنم که بازی سختی برابر آن ها در پیش داریم. این بازی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

گفتنی است، آرژانتین آخرین بار در سال 1993 قهرمانی در کوپا آمریکا را تجربه کرد و در 4 فینال از 5 فینال اخیر، مغلوب حریفان نه چندان مطرح خود شده است. این در حالی است که برزیل، بزرگترین رقیب آن ها در راه کسب قهرمانی، نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. مسی، تا کنون هیچ جام مهمی در رده ملی به دست نیاورده و انگیزه زیادی برای قهرمانی در کوپا آمریکای 2019 دارد. باید منتظر ماند و دید که آرژانتین از فرصت طلایی به وجود آمده چه استفاده ای خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه