بحال ارتش و پولیس کشور باید هر لحظه گریست


برای اشرف غنی و دولت وحدت ملی چیزی که هیچ ارزش ندارد، جان انسان و به خصوص جان سربازان و افسران نظامی دولت است. تلفات پولیس و ارتش چنان زیاد است، که دیگر هیچ قریه و قصبه و محله ای باقی نمانده است که چندین کشته و شهید نداده باشد. ولی...

برای اشرف غنی و دولت وحدت ملی چیزی که هیچ ارزش ندارد، جان انسان و به خصوص جان سربازان و افسران نظامی دولت است.
تلفات پولیس و ارتش چنان زیاد است، که دیگر هیچ قریه و قصبه و محله ای باقی نمانده است که چندین کشته و شهید نداده باشد. ولی دولت اشرف غنی نه تنها هیچ توجهی به این همه تلفات و کشته شدن ها ندارد، که کشته شدن و ترور بعض افراد شاخص نظامی دولت توسط عناصر درونی طالبان در دولت، واقعیت دیگری هست که باید جدی گرفته شود.

افسران وابسته به جمعیت و دیگر احزاب جهادی، چنان مشکوک کشته می شوند که تقریبا هیچ شک و تردیدی باقی نمی ماند که دولت یا بخش های از ارگان های دولتی و افراد مشخص، در این قتل ها دست دارند.

سربازان و افسران دولت افغانستان سخت بی دفاع و مظلوم توسط اهریمنان و همکاران ارگ نشین شان کشته می شوند، و خیلی اندوه آور است که هیچ توجهی به وضعیت این مخلص ترین فرزندان میهن از هیچ جایی صورت نمی گیرد.

فواد اندرابی یکی از همین افسران دلیر و میهن پرست کشور بود، که مردانه علیه اهریمنان و دیوهای سیاه جنگید ولی متاسفانه به گونه مشکوک به کام نابودی فرستاده شد. چه کسی مسوول این همه جنایت است و چگونه می توان این وضعیت دوزخی را بیش از این تحمل کرد؟

صفرمحمد مظفری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان