ایران 5 – 0 سوریه ؛ طوفان ویلموتس در اولین تجربه ایران بدون کی روش !


تیم ملی ایران با نتیجه پنج بر صفر تیم ملی سوریه را شکست داد. نوشته ایران 5 – 0 سوریه ؛ طوفان ویلموتس در اولین تجربه ایران بدون کی روش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ایران ۵ – ۰ سوریه ؛ طوفان ویلموتس در اولین تجربه ایران بدون کی روش !

دیدار دوستانه؛ تیم ملی ایران 5 - تیم ملی سوریه 0
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۷
ایران 5 – 0 سوریه ؛ طوفان ویلموتس در اولین تجربه ایران بدون کی روش !

تیم ملی ایران با نتیجه پنج بر صفر تیم ملی سوریه را شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران در اولین بازی خود بعد از اتمام جام ملت های آسیا با مربی بلژیکی جدیدش یعنی ویلموتس برابر سوریه قرار گرفته است.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدمجید حسینی (دقیقه ۵۵- محمدحسین کنعانی زادگان)، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد (دقیقه ۷۹- اللهیار صیادمنش)، علیرضا جهانبخش (دقیقه ۶۱- مهدی ترابی)، وحید امیری (دقیقه ۶۵- مسعود شجاعی)، رامین رضاییان (دقیقه ۷۶- وریا غفوری) و مهدی طارمی

شرح گل:

دقیقه ۳۰- ایران یک سوریه صفر (علیرضا جهانبخش)؛ در میانه میدان توپ در یک فعل و انفعال و به صورت تصادفی بعد از برخورد با پای انصاری فرد در اختیار جهانبخش قرار گرفت تا این بازیکن با ضربه بغل پا فنی گل اول را وارد دروازه سوریه کند.

دقیقه ۳۸- ایران دو سوریه صفر (مهدی طارمی)؛ تیم ملی ایران پس از انجام یک حرکت تاکتیکی در پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد اما کریم انصاری فرد با استفاده از هوش و تکنیک خود پاس پشت پا عقب بسیار زیبایی را برای مهدی طارمی ارسال کرد تا او با دروازه بان سوریه تک به تک شده و پس از پشت سر گذاشتن او با بغل پا دروازه را باز کند. گل بسیار زیبا و تاکتیکی که با همکاری بازیکنان تیم ملی به ثمر رسید.

دقیقه ۵۷- ایران سه سوریه صفر (مهدی طارمی)؛ وحید امیری از سمت راست زمین سانتری به محوطه جریمه انجام داد و مدافع حریف آن را به صورت ناقص دفع کرد تا مهدی طارمی از فرصت استفاده کرده و با یک قیچی برگردان زیبا توپ را به سمت دروازه شلیک کند و اینگونه گل سوم تیم ملی ایران به دست آید.

دقیقه ۷۷- ایران چهار سوریه صفر، (مهدی طارمی)؛ احسان حاج صفی از سمت راست زمین کرنر را به صورت بسیار زیبایی به محوطه جریمه ارسال کرد تا مهدی طارمی با ضربه سر مهار نشدنی گل سوم خود و چهارم ایران را وارد دروازه سوریه کند.

دقیقه ۸۹- ایران پنج سوریه صفر، (اللهیار صیادمنش)؛ احسان حاج صفی این مرتبه از سمت چپ زمین به شکل زیبایی این بار به تیر یک ارسال کرد تا الهیار صیادمنش با ضربه سر گل اول ملی خود در رده بزرگسالان را به ثمر برساند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات لو رفت