به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان از ساعت 21 امشب در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به مصاف هم می روند تا تکلیف قهرمان مسابقات جام حذفی مشخص شود.

تیم پرسپولیس که با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و هت تریک قهرمانی در لیگ برتر سال های رویایی را پشت سر می گذارد در آخرین دیدار خود در فصل جاری رقابت ها به مصاف تیم دسته دومی داماش می رود و تلاش می کند تا ماموریت خود را با قهرمانی و ثبت دوگانه تکمیل کند.

پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله تیم های نود ارومیه، سپیدرود رشت، پدیده مشهد و سپاهان اصفهان را شکست داد و مسیر نسبتا دشواری را طی کرد تا بار دیگر حضور در فینال را تجربه کند. بازی با سپاهان که حاشیه های بسیاری را به دنبال داشت، با محرومیت شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی توام شد تا سرمربی پرسپولیس این دو بازیکن را مقابل داماش در اختیار نداشته باشد.

تیم داماش هم که برای صعود به لیگ دسته اول یک قدم کم آورد و نتوانست حریف نیروی زمینی شود، موفق شده تیم های لیگ برتری ماشین سازی تبریز و سایپا تهران را شکست بدهد و به همین علت به نظر نمی رسد حریف آسانی برای قرمزپوشان باشد. سیامک فراهانی که هدایت تیم داماش را عهده دار است چند بازیکن خود را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد اما انگیره بالای این تیم سبب می شود تا قهرمان لیگ برتر احتمالا با چالش هایی مواجه شود.

برانکو که در جام حذفی نتوانسته بود عنوانی را کسب کند و در سال های اخیر مقابل قشقایی شیراز، ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان ناکام مانده بود، تلاش می کند این بار خط قرمزی روی این نتایج بکشد و فصل ماندگار هواداران پرسپولیس را تکمیل کند. پرسپولیس در سال 78 توانسته بود با هدایت علی پروین در قهرمانی دبل کند و حالا بعد از 20 سال این فرصت فراهم شده تا قرمزها بار دیگر دوگانه قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آورند.

اسامی داوران فینال جام حذفی:

داور : موعود بنیادی فر

کمک ها: بابک داوری – علی دودانگه

داوران پشت دروازه: سیدمهدی سیدعلی – کوپال ناظمی

داور چهارم‌: حسین مرادی

ناظر داوری: زاهد بحرینی