بورس امسال چقدر سود داشت؟


بورس امسال چقدر سود داشت؟

شاخص کل بورس از ابتدای سال 98 تاکنون 45 هزار و 818 واحد افزایش یافت که معادل 25.6 درصد رشد را ثبت کرده است. نوشته بورس امسال چقدر سود داشت؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۱۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال در ۱۲ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۴۰۱دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۳۶ میلیارد و ۹۸۹ میلیون سهم به ارزش ۳۰۲هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۹۰۵هزار و ۲۴ نوبت در بازار اول؛ ۵۴ میلیارد و ۲۰۴میلیون سهم به ارزش ۱۸۱ هزار و ۳۸۴میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۸۹۵هزار و ۹۱۲ نوبت در بازار دوم؛ ۴ میلیارد و یک میلیون برگه به ارزش ۴هزار و ۹ میلیارد ریال در ۴۱۴۴نوبت در بازار بدهی، ۱۸ میلیون و ۸۷ هزار قرارداد به ارزش ۲۴۶ میلیارد ریال در ۱۲هزار و ۶۳۸ نوبت در بازار مشتقه و ۲میلیارد و ۳۳۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۵هزار و ۷۷۲میلیارد ریال در ۸۷هزار و ۶۸۳نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۵هزار و ۸۱۸ واحد افزایش معادل ۲۵.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۲۴هزار و ۴۷۷واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۳هزار و ۸۱۹ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۹۰ هزار و ۹۰۲واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع:: ایبِنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج