اعطای تسهیلات بانکی کم بهره در زیربخش های کشاورزی


اعطای تسهیلات بانکی کم بهره در زیربخش های کشاورزی

علیرضا حیدری، گفت: متاقضیان دریافت تسهیلات بانکی کم بهره در زیر بخش های کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج مراجعه کنند.

«علیرضا حیدری» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی تسهیلات بانکی در خصوص برنامه تولید و اشتغال بخش کشاورزی و تفاهم نامه مشترک سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق توسعه ملی، تسهیلاتی تا سقف یکصد میلیارد ریال در کارگروه استانی به طرح های دارای توجیه فنی، اختصاص می یابد.

علیرضا حیدری، افزود: پرداخت تسهیلات مذکور در قالب رسته های زیر امکان پذیر است؛
۱- محصولات گلخانه ای ۲- شیلات و آبزیان ۳- گیاهان دارویی ۴- صنایع تبدیلی و تکمیلی ۵- محصولات دامی ۶- خدمات فنی و مشاوره ای مرتبط با کشاورزی ۷- دامپزشکی و گیاه پزشکی ۸- ساماندهی کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان مرتبط با کشاورزی ۹- مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی ۱۰- کسب و کارهای بازرگانی.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج، ابراز داشت: سود این تسهیلات ۷ درصد بوده و بازپرداخت آن پنج ساله است که ۶ ماه دوره ساخت و ۶ ماه تنفس به آن افزوده می شود.

وی، ضمن توصیه به متقاضیان، ابراز داشت: متقاضیان با مراجعه به سامانه سیتا، هر چه سریع تر نسبت به ثبت درخواست، بارگذاری مدارک و دریافت کد رهگیری اقدام کنند تا نسبت به بررسی اولیه درخواست متقاضیان از طریق کارگروه شهرستانی و ارسال پرونده ها به کمیسیون مربوطه جهت اعطای تسهیلات اقدام شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید