خانه ای برای فستیوال هنر و موسیقی


خانه ای برای فستیوال هنر و موسیقی

این المان شهری زیبا و رنگارنگ با نام خانه جشن به منظور ایجاد فضایی پویا، پر جنب و جوش و سرشار از تعاملات برای فستیوال موسیقی و هنر در سال ۲۰۱۹ طراحی و اجرا شده است.

این المان شهری زیبا و رنگارنگ با نام خانه جشن به منظور ایجاد فضایی پویا، پر جنب و جوش و سرشار از تعاملات برای فستیوال موسیقی و هنر در سال ۲۰۱۹ طراحی و اجرا شده است.

خانه ای برای فستیوال هنر و موسیقی

این المان با درون توخالی و بازشو سقف در انتهای تنه مرکزی شکل گرفته و با الهام از درختان برگدار معروفی به عنوان baobabs است که در مناطق خشک ماداگاسکار، سرزمین اصلی آفریقا، عربستان و استرالیا یافت می شوند که نصب و راه اندازی این برج ها به صورت ۱۲ برج باوباب است که منعکس کننده متریال، بافت و طرح فضایی معماری منحصر به فردی می باشد.

#gallery-9 { margin: auto; } #gallery-9 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-9 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-9 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در مرکز فضا بلندترین باوباب به ارتفاع ۱۹ متر می رسد سپس یکی ۱۸ متر و دیگری دارای طول ۱۷ متر است. این سه در کنار هم قرار گرفته و بزرگترین محل گردهمایی را تشکیل می دهند برج های باوباب برای بازدیدکنندگان فضایی در تمام جهات ایجاد می کنند واین امر باعث می شود که یک فضای پر از نور، با تهویه طبیعی و سایه دار ایجاد شود .

#gallery-10 { margin: auto; } #gallery-10 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-10 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-10 .gallery-caption { margin-left: 0; }

این تثلیث از بلندترین برج های باوباب توسط مجموعه سه عضوی دیگری از برج های کوچکتر محاصره می شود و در قسمت دیگر مجموعه دیگری از شش برج کوچک تر فضاهای گردهمایی و تعاملات صمیمی تری را فراهم می کنند. در طول روز، طراحی شعاعی آنها پرتوهای نور را به ساختار وارد نموده و با چرخش زاویه خورشید برج های باوباب از داخل درخشان می شوند، که به عنوان منبع نور و نقطه عطفی عمل می کند که فضا را درشب نیز روشن نگه دارد.

#gallery-11 { margin: auto; } #gallery-11 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-11 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-11 .gallery-caption { margin-left: 0; }

فولاد به عنوان عنصر اصلی ساختاری برای هر برج باوباب عمل می کند و پانل های چوبی مثلثی به ایستایی ان ها کمک کرده و همانطور که خورشید به سطوح بیرونی برج ها برخورد می کند، ارتباطی از سایه ها و پالت رنگی و همزیستی از آفتاب ها و غروب های را با محوطه کوه های اطراف ایجاد می کند. این سازه ها پس از برگزاری فستیوال به محل دائمی خود در دره شرقی Coachella منتقل خواهند شد در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

خانه ای برای فستیوال هنر و موسیقی

#gallery-12 { margin: auto; } #gallery-12 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-12 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-12 .gallery-caption { margin-left: 0; }

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس حسرت برانگیز افسانه پاکرو در 41 سالگی ! / خانم بازیگر انگار 20 سالشه !