حقوق دانشجو معلمان افزایش می‌یابد


به علت اینکه مبلغ افزایش اعمال‌شده حقوق این افراد به رقم 4 میلیون و 400 هزار ریال نرسیده است، بنابراین مابه‌التفاوت آن تحت عنوان «تفاوت بندی تبصره 12 قانون بودجه سال 98» به حقوق آنان اضافه خواهد شد.

حقوق دانشجو معلمان افزایش می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش و نظر مساعد سازمان اداری و استخدامی کشور، بند 7 مصوبه افزایش حقوق سال جاری در خصوص دانشجومعلمان اعمال می‌شود.

به گزارش فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش و نظر مساعد سازمان اداری و استخدامی کشور بند 7 مصوبه افزایش حقوق سال جاری در خصوص دانشجو معلمان اعمال می‌شود.

وی افزود: به علت اینکه مبلغ افزایش اعمال‌شده حقوق این افراد به رقم 4 میلیون و 400 هزار ریال نرسیده است، بنابراین مابه‌التفاوت آن تحت عنوان «تفاوت بندی تبصره 12 قانون بودجه سال 98» به حقوق آنان اضافه خواهد شد.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش، اقدام لازم برای اصلاح نگارش حقوق دانشجو معلمان در سامانه آغاز شده و احکام اصلاح‌ شده حقوقی آنها مطابق با بند 7 تصویب‌نامه افزایش حقوق سال جاری در خردادماه اعمال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا