مدیرعامل تأمین اجتماعی باید جامعه کارگری و بازنشستگی را بشناسد


مدیرعامل تأمین اجتماعی باید جامعه کارگری و بازنشستگی را بشناسد

عضو هیأت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کشور گفت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید جامعه کارگری و بازنشستگی را بشناسد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر، نصرالله دریابیگی با بیان اینکه تأمین اجتماعی با سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر کشور تفاوت‌های فراوانی دارد، گفت: تأمین اجتماعی سازمان درآمد هزینه‌ای است که باید خود درآمد را تأمین و بعد هزینه کند و به بودجه کشور وصل نیست.
مدیرعامل تأمین اجتماعی باید جامعه کارگری و بازنشستگی را بشناسد
وی افزود: تأمین اجتماعی ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور را که عمدتاً کارگران زحمتکش و بازنشستگان هستند خدمت رسانی می‌کند در حال حاضر تحریم‌های ظالمانه، معیشت کارگران و بازنشستگان را تحت الشعاع قرار داه است و در این شرایط حساس باید برای انتخاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دقت عمل کنیم.

وی تصریح کرد: وزیر رفاه قطعاً دلسوزانه و صادقانه مسائل این سازمان را رصد می‌کند و نظر ایشان در مورد انتخاب شایسته‌ترین و قوی‌ترین فرد برای مدیریت این سازمان با موضع کانون‌های بازنشستگی یکسان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مدیریت ارشد تأمین اجتماعی باید سابقه خدمت در این سازمان داشته باشد، در رده‌های پایین کار کرده باشد و سمت‌های مختلفی را در این سازمان تجربه کرده باشد، از سه جانبه گرایی و نهاد‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی مطلع باشد و با این بخش‌ها در ارتباط باشد.

دریابیگی با توجه به اخبار انتخاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و برخی گمانه زنی‌های رسانه‌ها و اهمیت مشورت با کانون‌های بازنشستگی و کارگری تاکید کرد: سرپرست فعلی سازمانمسائل کارگری، بیمه شدگان را می‌شناسد، با کارفرمایان و بازنشستگان در تعامل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...