طرح «شبی با مسجد» در ماه رمضان اجرا می‌شود


طرح «شبی با مسجد» در ماه رمضان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام ستاری با بیان اینکه ماه رمضان فرصت تقویت ارتباط نسل جوان با مساجد است، گفت: مسجد حضرت رقیه(س) در همین راستا طرح «شبی با مسجد» را اجرا می‌کند.

حجت‌الاسلام «یونس ستاری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت رقیه (س) (واقع در کیانشهر تهران) ویژه برنامه های قرآنی، فرهنگی و علمی برای ماه رمضان تدارک دیده است، اظهار کرد: تلاش داریم با اجرای این برنامه ها به باورهای دینی مردم به ویژه نسل جوان عمق ببخشیم.

امام جماعت مسجد حضرت رقیه(س) بیان کرد: ماه رمضان ظرفیت تقویت ارتباط نسل جوان با مساجد است و مسجد حضرت رقیه(س) در همین راستا طرح «شبی با مسجد» را اجرا کرده است.

وی افزود: نمازگزاران مسجد حضرت رقیه (س) و اهالی منطقه کیانشهر در این طرح از ساعت 18 و 30 دقیقه و ساعت 12 شب روز دهم ماه رمضان در این خانه خدا حضور مستمر داشتند و از برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و علمی بهره مند شدند و این برنامه با همین کیفیت در روزهای 17 و 25 ماه رمضان دوباره اجرا می شود.

ستاری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مساجد در ماه رمضان به اجرای برنامه های بدون هدف گذاری مشخصی اقدام می کنند درحالی که مهم ترین هدف از اجرای هر برنامه ای در طول سال به ویژه در مناسبت های دینی و ملی، آشنا کردن مردم با دستورات دین و جذب بیشتر اقشار مختلف مردم است.

وی اضافه کرد: ما در طرح «شبی با مسجد» علاوه بر سخنرانی مذهبی، کرسی تلاوت مجلسی و نماز جماعت، گعده های علمی و نشست های پرسش و پاسخ در حوزه های اعتقادی را نیز برگزار می کنیم، ضمن اینکه سعی کردیم فضای صمیمی و دوستانه برقرار باشد و در همین راستا امکان انجام مسابقات ورزشی نیز فراهم بود.

امام جماعت مسجد حضرت رقیه(س) بیان کرد: همه برنامه های این مسجد از جمله طرح شبی با مسجد با همکاری کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) و پایگاه بسیج برگزار می شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه کتاب در ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت رقیه(س) برپا است و علاقمندان می توانند کتاب های مورد علاقه خود را با تحفیف 30 تا 50 درصدی خریداری کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام