پیانیچ: الگری در مدیریت‌کردن یوونتوس فوق‌العاده بود؛ فرصت بازی در تیم ملی فرانسه را داشتم


پیانیچ: الگری در مدیریت‌کردن یوونتوس فوق‌العاده بود؛ فرصت بازی در تیم ملی فرانسه را داشتم

بازیساز یوونتوس همچنین به ستایش از قدرت ذهنی کریستیانو رونالدو پرداخت.

طرفداری- میرالم پیانیچ، ستاره 29 ساله یوونتوس که این روزها شایعاتی پیرامون آینده‌اش وجود دارد، امروز در یک نشست خبری تبلیغاتی در باشگاه یوونتوس شرکت کرد. به گزارش وب سایت یوونتوس، پیانیچ در این کنفرانس گفت:

الگری در هدایت و مدیریت تیم ما فوق‌العاده بود. رهبری یک تیم کار آسانی نیست اما او به خوبی این کار را انجام داد. از او متشکرم.

پیانیچ در خصوص رد پیشنهاد فرانسه برای حضور در تیم ملی این کشور گفت:

فرصت بازی برای تیم ملی فرانسه را داشتم و می‌توانستم برای آن‌ها به میدان بروم. وقتی هجده ساله بودم و برای المپیک لیون بازی می‌کردم، ریموند دومنک، سرمربی وقت فرانسه از من خواست تا برای تیم ملی این کشور بازی کنم اما از بخت بد آن‌ها، پیش‌تر تیم ملی بوسنی نیز با من تماس گرفته بود و بازی برای تیم ملی بوسنی همیشه رویای من بود. این می‌توانست پیچیده‌ترین تصمیم من باشد اما من در هفده سالگی تصمیمم را گرفته بودم. در جام جهانی 2014 برزیل برای نخستین بار بوسنی توانست حضور در این تورنمنت را تجربه کند که برایمان مایه افتخار بود.

وی درباره کریستیانو رونالدو نیز صحبت کرد:

یک بازیکن همیشه باید متمرکز باشد و آمادگی ذهنی برای یک بازیکن حرفه‌ای امری ضروری است. مثال این مورد، کریستیانو رونالدو است. سطح تمرکز او چه اوقاتی که اوضاع خوب پیش می‌رفته و چه اوقاتی که اوضاع خوب نبوده، همیشه فراتر از حد معمول بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)