گفته شده مجموعههای تلویزیونی «دلدار» از شبکه دو و «از یادها رفته» از شبکه یک سیما با فاصلهای اندک از یکدیگر در رتبههای دوم و سوم جذب و میزان رضایت مخاطب قرار گرفتهاند.
بر اساس این نظرسنجی زنان ۶۴ درصد و مردان ۴۶ درصد بیننده حداقل یکی از مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال بودهاند و درواقع خانمها ۱۲ درصد بیشتر از آقایان پای سریالهای رمضانی تلویزیون نشستهاند.
همچنین از سوی صدا و سیما اعلام شده ۵۵,۵ درصد مردم درکل کشور تاکنون حداقل بیننده یکی از مجموعههای جدید تلویزیونی ماه مبارک رمضان بوده و از این تعداد بیش از ۸۱ درصد از محتوای این مجموعهها در حد «زیاد» رضایت داشتهاند.
میزان مخاطبان مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال نسبت به مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان سال ۹۷، هشت و نیم درصد افزایش یافته است و رضایت مخاطبان سریالهای امسال نسبت به سال گذشته نیز رشد بیش از ۱۱ درصدی را نشان میدهد.
مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیما دراین نظرسنجی فقط به بینندگان سریالهای تلویزیونی ماه مبارک رمضان پرداخته است و در پایان این ماه در نظرسنجی دیگر ارزیابی مردم از کل برنامههای رمضانی را اعلام خواهد کرد.