بهترین دکتر روانشناس را چگونه پیدا کنیم؟


با توجه به ضرورت مشاوره و رواندرمانی و استفاده از خدمات روانشناسی که امروزه مثل خدمات پزشکی جزو سبد خانوار شده است،یکی از سوالهای اساسی در بین اغلب مردم این است که بهترین متخصص هیپنوتیزم،بهترین متخصص روانشناس،بهترین متخصص مشاور خانواده،و بهترین متخصص مشاور ازدواج را چگونه باید شناخت. برای شناخت متخصصان خوب در این زمینه میتوان روشهای زیر را...

بهترین دکتر روانشناس را چگونه پیدا کنیم؟با توجه به ضرورت مشاوره و رواندرمانی و استفاده از خدمات روانشناسی که امروزه مثل خدمات پزشکی جزو سبد خانوار شده است،یکی از سوالهای اساسی در بین اغلب مردم این است که بهترین متخصص هیپنوتیزم،بهترین متخصص روانشناس،بهترین متخصص مشاور خانواده،و بهترین متخصص مشاور ازدواج را چگونه باید شناخت.

برای شناخت متخصصان خوب در این زمینه میتوان روشهای زیر را پیشنهاد کرد

۱-در درجه اول به رزومه و سوابق علمی اون متخصص رجوع کنید.اگر متخصصی سوابق علمی خوبی را در کارنامه خود داشته باشد قطعا آنرا در رزومه خود در سایت یا کانال و سایر وسایل ارتباط جمعی و رسانه ای خود اعلام خواهد کرد. یک دکتر روانشناس خوب حتما در دانشگاههای مطرح و زیر نظر اساتید مطرح روانشناسی آموزش دیده است و از معدل درسی عالی فارغ التحصیل شده است.

۲-مراجعه به افرادی که به آن متخصص قبلا مراجعه کردند.متاسفانه برخی از روانشناسان وارد فعالیتهای تخریبی شدند و از شگردهایی استفاده میکنند که خود را خوب و بهترین دکتر روانشناس معرفی کنند و سایر متخصصان را ضعیف جلوه داده و تخریب کنند.مثلا در قالب مراجع قبلی دکتر مربوطه وارد سایتهای اجتماعی پرطرفدار مثل هم میهن و نی نی سایت میشوند و از یک متخصص خاص مدام تعریف میکنند.در حالیکه در رزومه آن متخصص روانشناسی مشخص نیست کدام دانشگاه تحصیل کرده است و وضع تحصلی مثل رشته درسی و معدل درسی او چه بوده است.اینجانب دیدم وقتهای این افراد ماهها به طول میکشد که نشان میدهد در این هدف بسیار موفق بودند و این نشانگر این است که مردم ما دقت لازم را در این امر ندارند.اگر اساتید خوبی مثل دکتر حمیدپور و امثال ایشان این تعداد مشتری داشته باشند با توجه به سوابق علمی که دارند یک امر طبیعی است ولی فردی که در کشور ازبکستان،تاجیکستان و آذربایجان دکتری گرفته و این همه تبلیغ در سایتها دارد کاملا شک بر انگیز است.

۳-مراجعه مستقیم به متخصص مربوط و مراجعه به عقل و شهود خودتان و بعد از مصاحبه اولیه که آیا اون متخصص در حدی که مدعی میشود هست یا خیر.

=========

کلمات کلیدی=روانشناس خوب،متخصص روانشناسی خوب،بهترین روانشناس را چگونه بشناسیم،بهترین متخصص روانشناسی را چگونه باید شناخت،بهترین متخصص روانشناسی بالینی در تهران،دکتر روانشناس خوب را چگونه باید شناخت.بهترین فوق تخصص روانشناسی در تهران را چگونه شناخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی