زاک براون: مکلارن بخاطر ناکامی فرناندو آلونسو هیچ بهانه ای ندارد


فرمول یک ایران – زاک براون مدیر تیم مکلارن طی مصاحبه ای اظهار داشت که آنها هیچ عذر و بهانه ای برای اشتباه شان در تعیین خط ایندی 500 که منجر به عدم شرکت فرناندو آلونسو در مسابقه شد، ندارند. آلونسو پیروزی در مسابقه ایندی 500 را نشانه گرفته بود تا بتواند به تاج سه گانه موتوراسپورت دست یابد اما آرزوی او وقتی پر پر شد که در شانس پایانی برای راهیابی سه...

فرمول یک ایران – زاک براون مدیر تیم مکلارن طی مصاحبه ای اظهار داشت که آنها هیچ عذر و بهانه ای برای اشتباه شان در تعیین خط ایندی ۵۰۰ که منجر به عدم شرکت فرناندو آلونسو در مسابقه شد، ندارند.

آلونسو پیروزی در مسابقه ایندی ۵۰۰ را نشانه گرفته بود تا بتواند به تاج سه گانه موتوراسپورت دست یابد اما آرزوی او وقتی پر پر شد که در شانس پایانی برای راهیابی سه نفر به نفرات قبلی به منظور تعیین خط نهایی، شکست خورد. سرعت وی در تلاش پایانی ۲۲۷.۳۵۳ مایل بر ساعت بود تا اینکه کایل کِیسِر با سرعت ۲۲۷.۳۷۲ جای وی را گرفت.

مدیر مسابقه ای مکلارن یعنی گیل دی فران از فرناندو بخاطر نساختن ماشینی که او را در تعیین خط موفق کند، عذرخواهی کرد. براون نیز خود و تیم را بخاطر چنین اتفاق تلخی شرمسار دانست. زاک در شبکه های اجتماعی گفت:

از هواداران، تیم، شرکا و شخص فرناندو بخاطر عدم شرکت در مسابقه ایندی ۵۰۰ شدیدا متاسفم. مسیر رسیدن به موفقیت در این مسابقه سخت است و ما از پس آن برنیامدیم. برای تیم هایی که این کار را کردن احترام قائلم و تبریک می گویم.

متاسفم که ماشین و فرناندو نمی توانند در مسابقه شرکت کنند. تیم با روح و قلب خود تلاش کرد و از آنها قدردانی می کنم‌. می دانیم در کجا اشتباه کردیم و آنرا اصلاح خواهیم کرد.

زاک براون: مکلارن بخاطر ناکامی فرناندو آلونسو هیچ بهانه ای نداردزاک براون: مکلارن بخاطر ناکامی فرناندو آلونسو هیچ بهانه ای ندارد مک‌لارن آلونسو در ایندی 500

گیل دی فران بعد از این شکست بیان کرد که این اتفاق تلخ ترین شکست دوران ورزشی وی بوده اما آنها عزم خود را جزم کرده و ۲۰۲۰ بازهم برخواهند گشت. او گفت:

چالش بزرگی بود. می دانستیم رقابت سختی خواهد بود و مقابل چه تیم های با سابقه ای هستیم. متاسفانه نتوانستیم آنطور که باید و شاید عمل کنیم و شکست دردناکی را متحمل شدیم.

جنگجوی درون من می خواهد بازگردد. می خواهم از فردا شروع کنم و با آن رو در رو شوم.

در پایان صحبت کوتاهی از آلونسو را نیز بیان کنیم… او گفت:

شکست خوردیم، اما حداقل همه تلاش خود را کردیم. چالشی بود که دلم می خواست آنرا تجربه کنم و باز خواهم گشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل