افزایش 10 درصدی قیمت سی ان جی از امشب


شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای نرخ جدید عرضه گاز طبیعی فشرده شده ‌(سی‌ان‌جی) را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ این سوخت حدود 10 درصد افزایش پیدا می کند.

انرژی | ایرنا | 51 دقیقه پیش |5/21/2019 12:00:20 PM 69 بازدید

افزایش 10 درصدی قیمت سی ان جی از امشب
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: از ساعت 24 امشب (سه شنبه) قیمت عرضه گاز طبیعی فشرده شده (سی‌ان‌جی) از 600تومان برای هر کیلوگرم گاز به 656.8 تومان افزایش می یابد.
در این اطلاعیه آمده است که بر اساس مصوبه هیات وزیران، به‌منظور تامین منابع مالی اجرای الزام‌های ایمنی و هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) و کمک به تعویض مخازن وسایل نقلیه با سوخت گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی)، از ساعت 24 امشب هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده شده (سی‌ان‌جی) به قیمت 6 هزار و 568 ریال عرضه خواهد شد.
براساس این اطلاعیه، نرخ فروش کنونی سی‌ان‌جی به ازای هر کیلوگرم 6 هزار ریال است که با اعمال نرخ جدید، افزایش قیمت این سوخت پاک کمتر از 10 درصد خواهد شد و منابع حاصل از افزایش آن نیز صرف اجرای الزام‌های ایمنی و هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه گاز و کمک به تعویض مخازن سی‌ان‌جی خودروها می شود.
پیش از این برخی رسانه ها از افزایش 32 درصدی قیمت سی ان جی خبر داده بودند که این افزایش مربوط به نرخ عرضه سی ان جی نیست بلکه نشان دهنده افزایش کارمزد جایگاه داران این سوخت است.
اقتصام**4018**2022
برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...