عناوین روزهای دهه کرامت با همفکری اعتاب مقدسه انتخاب می‌شوند


عناوین روزهای دهه کرامت با همفکری اعتاب مقدسه انتخاب می‌شوند

طاهریان با اشاره به پیگیری روند برنامه‌های دهه کرامت در کارگروه‌های شورای هماهنگی این دهه، گفت: به منظور تعیین اسامی روزهای این دهه با اعتاب مقدسه و دستگاه‌های عضو رایزنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجدخبرگزاری شبستان، «مرتضی طاهریان» در نشست برنامه ریزی و هم اندیشی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، که امروز (یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این شورا در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد با اشاره به تشکیل شش کارگروه تخصصی در قالب شورای دهه کرامت، گفت: جلسات این کارگروه ها به صورت منظم در دستگاه های مختلف برگزار می شود.

معاون سامان دهی و شبکه سازی کانون های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه فرهنگی و محتوایی این شورا با مسئولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، یادآور شد: جلسات کارگروه هنری با محوریت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، کارگروه دانشگاهیان با مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کارگروه ارتباطات و فضای مجازی با مدیریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، کارگروه تشکل های مردمی با مسئولیت آستان قدس رضوی و کارگروه ادیان، اقوام و مذاهب با محوریت مجمع جهانی اهل بیت (ع)، برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هیأت اندیشه ورز که جزو مطالبات مقام معظم رهبری است، نیز با مسئولیت مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در این شورا فعالیت می کند.
طاهریان خاطرنشان کرد: کارگروه محتوایی جلسات متعددی درباره انتخاب شعار و عناوین روزهای دهه کرامت داشته است که در این جلسه، نظرات نمایندگان اعتاب مقدسه و دستگاه ها در این باره مطرح می شود.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن