تکواندوی قهرمانی جهان؛ دست همتی و برخورداری از مدال کوتاه ماند


تکواندوی قهرمانی جهان؛ دست همتی و برخورداری از مدال کوتاه ماند

تلاش کیمیا همتی و مهران برخورداری برای کسب مدال از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در منچستر کوتاه ماند. مهران...

طرفداری - در شبی که سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم فینالیست مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان شد ۲ نماینده دیگر ایران در روز چهارم این پیکارها نتوانستند به جمع برترین‌ها برسند گرچه پیروزی کیمیا همتی در یک شانزدهم نهایی شگفت انگیز بود.

مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم که در دور مقدماتی اوریل آدریانو مکزیکی را حذف کرده بود در یک شانزدهم نهایی مقابل طاهر گولس از آلمان روی شیاپ چانگ رفت و با وجود نمایش نزدیک و نفس گیر در راند اول برابر حریف، در نهایت در راندهای دوم و سوم بازی را از دست داد و در نهایت ۱۶ بر ۲۹ بازنده و حذف شد.

کیمیا همتی تکواندوکار ۱۸ ساله ایران در بخش زنان و در وزن ۶۷- کیلوگرم در دور مقدماتی برابر کاردید آکاستای کوبایی پیروز شده بود در یک شانزدهم نهایی با قرعه‌ای دشوار با لارن ویلیامز نفر اول اروپا و مدعی طلای این وزن برخورد کرد.

با وجود اینکه پیروزی ویلیامز محتمل بود اما کیمیا همتی کاری کارستان کرد و در مسابقه‌ای تمام عیار با پیروزی در هر سه راند و با امتیاز نهایی ۳۱ بر ۱۵ شگفتی ساز شد و ویلیامز را در برابر دیدگان تماشاگران انگلیسی در منچستر حذف کرد.

شگفتی سازی کیمیا همتی البته ادامه پیدا نکرد و او با شکست ۲۱ بر ۸ برابر فریدا عزیزوف از جمهوری آذربایجان از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. یلدا ولی نژاد آخرین نماینده تکواندوی بانوان ایران است که یکشنبه ۲۹ اردیبهشت به میدان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج