منچسترسیتی 6-0 واتفورد؛ گراسیاس پپ


منچسترسیتی 6-0 واتفورد؛ گراسیاس پپ

سیتیزن‌ها به پسران خاوی «گراسیا» رحم نکردند

طرفداری- منچسترسیتی و واتفورد از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران، در فینال فصل ۱۹-۲۰۱۸ جام حذفی لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۱۸ می | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ تورنمنت: دیدار نهایی جام حذفی انگلستان ورزشگاه: ومبلی داور: کوین فرند گلزنان: داوید سیلوا (۲۶)، ژسوس (۳۸ و ۶۹)، دی بروین (۶۱) و استرلینگ (۸۱) برای منچسترسیتی

ترکیب ابتدایی دو تیم

منچسترسیتی 6-0 واتفورد؛ گراسیاس پپ

شرح گل‌ها

منچسترسیتی ۱-۰ واتفورد؛ داوید سیلوا (۲۶): برناردو در میانه میدان توپ را از مالکیت دوکوره خارج کرد و سپس استرلینگ با ضربه سر توپ را درون محوطه جریمه به داوید سیلوا رساند تا او با فرار از تله آفساید، با یک شوت زمینی و پای چپ توپ را وارد دروازه کند.

منچسترسیتی 6-0 واتفورد؛ گراسیاس پپ

منچسترسیتی ۲-۰ واتفورد؛ ژسوس (۳۸): پس از ارسال برناردو سیلوا، گومز برای قطع توپ از دروازه خارج شد ولی ژسوس با اثر گذاری خود در تیر دوم توپ را به استرلینگ رساند تا این بازیکن از دهانه دروازه کار راحتی برای گلزنی داشته باشد.

منچسترسیتی ۳-۰ واتفورد؛ دی بروین (۶۱): در یک ضد حمله پس از خروج گومز از دروازه برای مسدود کردن راه ژسوس، این مهاجم برزیلی توپ را به دی بروین پاس داد تا این هافبک بلژیکی پس از یک سر توپ زیبا و محو کردن یار حریف، توپ را به دروازه خالی حریف بفرستد.

منچسترسیتی ۴-۰ واتفورد؛ ژسوس (۶۹): دی بروین تحت فشار مدافعان حریف، ژسوس را در فضای خالی پیدا کرد. این مهاجم برزیلی در مصافی تک به تک با گومز، با یک ضربه فنی پای راست گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

منچسترسیتی ۵-۰ واتفورد؛ استرلینگ (۸۱): برناردو سیلوا توپ را در تیر دورتر به استرلینگ رساند و او با ضربه‌ای محکم توپ را به سقف دروازه چسباند.

منچسترسیتی ۶-۰ واتفورد؛ استرلینگ (۸۷): برناردو سیلوا توپ را به جناح راست منتقل کرد و سپس ارسال کم ارتفاع دی بروین، در دهانه دروازه توسط استرلینگ به سوی دروازه تغییر مسیر داد تا ششمین گل از راه برسد.

خلاصه بازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟