فوتبال بانوان در آستانه چاقوکشی


فوتبال بانوان در آستانه چاقوکشی

حساسیت بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تا حدی بالا رفته است که شب گذشته در یکی از دیدار‌ها فوتبالیست‌های ۲ تیم یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر...

حساسیت بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تا حدی بالا رفته است که شب گذشته در یکی از دیدار‌ها فوتبالیست‌های ۲ تیم یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۶ دیدار بعد از اذان مغرب شب گذشته در شهر‌های مختلف برگزار شد، این در حالی بود که دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان به میزبانی اصفهانی‌ها و نظارت الهه کاظمی یکی از حساسترین بازی‌های هفته بود.
در این ­دیدار که با نتیجه ۲ بر صفر به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید، بازی لحظاتی به خشونت کشیده شد و صحنه‌های جالبی رقم نخورد! اما با مداخله یاران هر دو تیم، مربیان و مسئولین برگزاری مسابقه و پس از زد و خورد‌های فراوان روند عادی مسابقه از سر گرفته شد؟!
اما در جریان این حواشی یکی از فوتبالیست‌های تیم ذوب آهن اصفهان به بیمارستان منتقل شد و ۲ بازیکن سیرجانی (سارا ظهرابی، ندا رضاپور) هم از زمین اخراج شدند.
تنها هفته شانزدهم لیگ برتر نیست که اینچنین کار به زد و خورد کشیده می‌شود و در هفته‌های گذشته بازی‌ها با حواشی زیادی همراه بوده است، اگر مسئولان فدراسیون فوتبال برخوردی قاطع‌تر نداشته باشند به طور حتم اوضاع فجیع‌تر خواهد شد.
اگر در فوتبال مردان حواشی دیده می شود بیشتر از سمت هواداران و تماشاگران است و کمتر شاهدیم در لیگ برتر آقایان بازیکنان ۲ تیم این چنین به جان هم بیافتند و اتفاق شب گذشته واقعا جای تاسف ابتدا برای فوتبال و سپس ورزش بانوان دارد چرا که این دختران باید نسل فردای ورزش ایران را تربیت کنند.
در این برهه زمانی که این اتفاق ناگوار در فوتبال بانوان رخ داده است همه چشم‌ها به فدراسیون و کمیته انضباطی است اگر آن‌ها مثل حواشی هفته‌های گذشته بخواهند با جریمه‌های ۱۰۰ , ۲۰۰ هزار تومانی و یا با محرومیت‌های یک جلسه‌ای پرونده را مختومه اعلام کنند باید در آینده‌ای نزدیک شاهد قتل و چاقوکشی بین بانوان فوتبالیست باشیم، امید می‌رود مسئولان فدراسیون فوتبال در راس آن لیلا صوفی زاده نایب رئیس بخش بانوان پاسخی قاطع برای این برخورد‌های غیرورزشی داشته باشند.
فوتبال بانوان در آستانه چاقوکشی
انسیه ورزنده

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | نگاهی به دکوراسیون جدید خانه سرسبز ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی