پس از توقف 8 ساله؛ پروازها از عراق به دمشق پس‌فردا از سر گرفته می‌شود


پس از توقف 8 ساله؛ پروازها از عراق به دمشق پس‌فردا از سر گرفته می‌شود

شفقنا- سوریه ضمن استقبال از تصمیم عراق برای از سر گیری پروازهای میان دو کشور، زمان انجام نخستین پرواز پس از توقف هشت ساله را اعلام کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، وزارت حمل و نقل سوریه عصر امروز (پنج شنبه) با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود از تصمیم شرکت […]

پس از توقف 8 ساله؛ پروازها از عراق به دمشق پس‌فردا از سر گرفته می‌شود

شفقنا- سوریه ضمن استقبال از تصمیم عراق برای از سر گیری پروازهای میان دو کشور، زمان انجام نخستین پرواز پس از توقف هشت ساله را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، وزارت حمل و نقل سوریه عصر امروز (پنج شنبه) با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود از تصمیم شرکت دولتی خطوط هوایی عراق (العراقیه) برای از سر گیری پروازهای خود به مقصد فرودگاه بین المللی شهر دمشق استقبال کرد.

وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه خود در این باره تاکید کرد که با گرمی و خوشحالی کامل چشم به راه استقبال از نخستین پرواز خطوط هوایی عراق به فرودگاه بین المللی دمشق در روز شنبه (۲۸ اردیبهشت) است.

این وزارتخانه همچنین از آمادگی فرودگاه های غیر نظامی سوریه برای فرود و پرواز هواپیماها، ایمنی حریم هوایی این کشور برای عبور آنها و ارائه همه تسهیلات و اتخاذ تمامی اقدامات برای ترغیب شرکت های هواپیمایی برای از سر گیری پروازهای خود به مقصد سوریه و در آسمان آن خبر داد.

این در حالی است که پیشتر منابع آگاه اعلام کرده بودند که شرکت هواپیمایی دولتی عراق طی روزهای آینده پروازهای خود به پایتخت سوریه را پس از گذشت هشت سال از توقف آن در سال ۲۰۱۱ میلادی، از سر می گیرد و به دنبال آن نیز هر روز از فرودگاه های بین المللی بغداد و نجف اشرف یک پرواز را به مقصد فرودگاه دمشق انجام خواهد داد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند