اختصاص کلاس های ورزشی برای زنان مسلمان روزه دار در انگلیس


اختصاص کلاس های ورزشی برای زنان مسلمان روزه دار در انگلیس

یک باشگاه انگلیس کلاس های را برای زنان روزه دار مسلمان برگزار می کند تا بتوانند در ماه مبارک رمضان برای روزه آماده باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بی بی سی عربی، یکی از باشگاه های ورزشی تناسب اندام در انگلیس کلاس های را برای آموزش زنان مسلمان اختصاص داده و این کلاس ها را برای روزه داران در ماه مبارک رمضان آماده کرده است.

«لورن هاریسون» مربی انگلیسی که یکی از کلاس های ورزشی این باشگاه در ویگستون در منطقه لسترشایر درمرکز انگلیس را اداره می کند، گفت: هدف از این آموزش این است که ساختار فیزیکی بدن خوب آماده روز شود تا بتواند در ماه رمضان روزه بگیرد.

هاریسون گفت: حفاظت از تناسب اندام و سلامتی به مشتریانش کمک می کند تا از این ماه مبارک عبور کنند.

یکی از دیگر از مربیان این باشگاه در یک فیلم ویدیویی که این شبکه منتشر شده است، گفته است که برخورداری از سلامت خوب به روزه داری کمک می کند. این مسئله به روش زندگی تبدیل می شود.

وی گفت: آموزش و تمرین برای روزه نیست و روزه نیز برای آموزش و تمرین نیست.

گفتنی است، دین اسلام در انگلیس دومین دین بزرگ در این کشور به شمار می آید و به علت افزایش تعداد نوزادان مسلمانان در این کشور می توان گفت که اسلام به یک دین بومی در این کشور تبدیل شده است. اسلام با اعلامیه سوم 1812 پارلمان انگلستان قانونی شد این درحالی است که دولت انگلستان اسلام را به عنوان یک دین به رسمیت نمی‌شناسد و تنها دین به رسمیت شناخته شده، مسیحیت پروتستانی است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران