معاون وزیر: وضعیت مزارع کلزا و گندم استان قزوین مطلوب است


معاون وزیر: وضعیت مزارع کلزا و گندم استان قزوین مطلوب است

قزوین - ایرنا - معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 320 هزار تن گندم در استان تولید شود، اظهار داشت: وضعیت مزارع کلزا و گندم استان قزوین مطلوب است و امکان افزایش این رقم وجود دارد.

به گزارش ایرنا، عباس کشاورز روز پنجشنبه در سفر یک روزه به استان قزوین افزود: امسال بیش از 145 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم آبی و دیم رفته است.
وی در بازدید از مجتمع کشت و صنعت تلاش و توکل در شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: بارندگی و شرایط جوی مطلوب سال جاری نوید بخش تولیدات با کیفیت در زمینه کشاورزی است.
این مسئول تاکید کرد: کشاورزان و کارشناسان باید نسبت به کنترل به موقع آفت سن گندم و انجام آبیاری بموقع مراحل رشد گندم و جو اقدام کنند.
معاون وزیر کشاورزی سطح زیر کشت مزرعه صنعت تلاش و توکل پرداخت و گفت: کشت گندم، کلزا، یونجه و جو به مساحت 200 هکتار می تواند در راستای افزایش تولیدات استان موثر باشد.
در این بازدید اسماعیل اسفندیار پور مشاور وزیر کشاورزی و مجری طرح محوری گندم، عزیز کریمی مدیر کل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاوری و فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.
9925/6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی