آبی ها اولین ستاره مدنظر پرسپولیسی ها را جذب می کنند! + عکس


آبی ها اولین ستاره مدنظر پرسپولیسی ها را جذب می کنند! + عکس

 هنوز فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به پایان نرسیده که تیم های لیگ برتری از حالا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خودشان هستند. 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، هنوز فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به پایان نرسیده که تیم های لیگ برتری از حالا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خودشان هستند.

بی شک در این شایعه های مطرح شده نیمی از این خبرها بازار گرمی است، ولی بخشی از آن نیز درست است که در شرایط فعلی نمی‌توان دروغ و حقیقت را در این فضای عجیب و غریب پیرامون فوتبال، از یکدیگر تمیز داد.

آبی ها اولین ستاره مدنظر پرسپولیسی ها را جذب می کنند! + عکس

یکی از این شایعات در نوع خود جالب است. می‌گویند بازیکن مدنظر برانکو ایوانکوویچ سه شنبه هفته گذشته با یکی از مدیران استقلال به توافق قطعی رسیده و به محض پایان فصل، قراردادش را با آبی پوشان پایتخت منعقد می‌کند.

سال گذشته گفته می‌شد برانکو به این بازیکن علاقه زیادی دارد و احتمالاً در نقل‌وانتقالات تابستانی، به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود. اما زمانی که کامیابی‌نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد، اسدی از حضور در این تیم صرف نظر کرد.

نزدیکان به سرمربی پرسپولیس می‌گویند او علاقه خاصی به جذب رضا اسدی، هافبک دفاعی سایپا داشته و می‌خواست این بازیکن را به خدمت بگیرد اما شرایط به شکلی رقم خورد که شایعه شده اسدی از دست پرسپولیس پریده و فصل آینده، پیراهن آبی رنگ به تن دارد. گویا یکی از مدیران باشگاه استقلال که از طریق یک واسطه به این بازیکن نزدیک شده بود، سه شنبه شب توانست قول قطعی را از هافبک نارنجی پوشان بگیرد و فصل آینده، اسدی ۲۴ ساله در تیمی توپ می‌زند که یکی از مربیانش، فرهاد مجیدی است.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی