مقدمات ورود به ماه رمضان باید مانند عید نوروز فراهم شود


مقدمات ورود به ماه رمضان باید مانند عید نوروز فراهم شود

سرهنگ خسروانی گفت: همانطور که برای عید نوروز مقدمات فراهم می شود و همه جا گل کاری می شود باید برای ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن نیز نیز آماده بود و مقدمات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی» امشب (چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت) در آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین مسابقات قرآن کریم دارالقرآن مرکزی سپاه فجر استان فارس و اختتامیه قرآن آموزی بیش از ۶۰۰ قرآن پژوه دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت سپاه احمد بن موسی (ع) گفت: سالروز رحلت بانوی اسلام حضرت خدیجه (س) است و سفارش شده که به نیت این بانو افطاری هر چند کوچک بدهید.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز بیان کرد: همانطور که برای عید نوروز مقدمات فراهم می شود و همه جا گل کاری می شود باید برای ماه مبارک رمضان نیاز آماده بود، اما آیا برای ورود به ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن فضا را آماده می کنیم؟

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در جمع قرآنیان برکت به همراه می آورد، افزود: قرآنی که حتی یک کلمه از آن را بخوانیم در تربیت تاثیرگذار است، نباید از زندگی ما جدا شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم از کتاب «تربیت حماسی» تالیف «حجت الاسلام علیرضا زمانی» رونمایی شد و همچنین از ۶۰۰ قرآن پژوه تجلیل شد.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام