معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در مراسم انتصاب فرماندار جدید تویسرکان ضمن اشاره به اینکه به دنبال ارتقای خدمات به مردم استان هستیم ازجنگ اقتصادی و روانی دشمن سخن به میان آورد.

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در مراسم انتصاب رسول حسینی به عنوان فرماندار جدید تویسرکان ، مصطفی آزاد‌بخت ، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان ضمن اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی و روانی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب توطئه‌های دشمنان علیه ما آغاز شد و از آنجایی که انقلاب ما الهی بود دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را به کار بردند که با تبعیت ملت ایران اسلامی از ولایت خنثی شد.

بهره گرفتن دشمن از جنگ های اقتصادی و روانی

مصطفی آزاد‌بخت با بیان اینکه انقلاب به دنیا صادر شده و امروز دشمن متوجه شده که اگر این روند ادامه داشته باشد حتماً نیروهای استکباری، صهیونیست ارتجاعی و بلاد کفر زمین‌گیر خواهند شد افزود: دشمنان به شیوه‌های مختلف به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز دشمن به جنگ اقتصادی و روانی روی آورده است، چراکه طبق سخن رهبری دشمن توان مقابله نظامی با ما را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اصل توان انقلاب را مردم عزیز و خون شهدا می‌دانیم و ضمن اینکه از نظر نظامی هم جایگاه ویژه‌ای داریم تاکید کرد: امروز دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و ما هم طبق سخنان رهبری باید آرایش نظامی بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان رمز موفقیت در برابر دشمن را وحدت، هماهنگی و انسجام با محوریت ولایت فقیه دانست و بیان کرد: ولایت، مردم و مسوولان سه ضلع مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن هستند؛ وی همچنین تصریح کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و امیدوار کردن مردم فعالیت شبانه‌روزی و مخلصانه مسوولان مانند دوران دفاع مقدس را می‌طلبد.

ارتقای خدمت به مردم استان

وی با تاکید بر اینکه هر کس بخواهد توطئه دشمن خنثی شود باید خدمت صادقانه، بی‌ریا و متواضعانه به مردم داشته باشد گفت: به دنبال این هستیم خدمت به مردم در سطح استان را ارتقا دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث انتخابات افزود: با محوریت استاندار و سیاست‌های وزیر کشور و دولت انتخابات بی‌طرفی را برگزار می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان ضمن اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ اقتصادی و روانی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب توطئه‌های دشمنان علیه ما آغاز شد و از آنجایی که انقلاب ما الهی بود دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را به کار بردند که با تبعیت ملت ایران اسلامی از ولایت خنثی شد.