تصمیات جدید در مجمع «زنگان» / تصویب سود 10 تومانی برای هر سهم


تصمیات جدید در مجمع  «زنگان» / تصویب سود 10 تومانی برای هر سهم

شرکت روی زنگان امروز ساعت 15 جلسه‌ای عمومی با سهامداران برگزار کرد و در این جلسه پرداخت سود 10 تومانی برای هر سهم تصویب شد و با اعتراضی از سمت سهامداران روبه‌رو نشد. نوشته تصمیات جدید در مجمع «زنگان» / تصویب سود 10 تومانی برای هر سهم اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت روی زنگان امروز ساعت ۱۵ جلسه‌ای عمومی با سهامداران برگزار کرد و در این جلسه پرداخت سود ۱۰ تومانی برای هر سهم تصویب شد و با اعتراضی از سمت سهامداران روبه‌رو نشد.

در این جلسه دستور جلسات زیر توسط منشی جلسه به شرح زیر قرائت شد:

۱- استماع گزارش هیات‌مدیره حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷

۲- بررسی و تصویب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷

۳- انتخاب حسابرس و بازرس قانونی حسابرس برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸

۴- انتخاب روزنامه کثیر الانتشار برای درج آگهی‌های رسمی شرکت.

۵- بررسی و تصویب معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت.

۶- انتخاب اعضاء حقوقی هیات‌مدیره.

۷- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالانه است.

در مجمع امروز شرکت روی زنگان ۷۲ درصد از سهامداران حضور داشتند.

رئیس مجمع درباره مبلغ سود این نماد گفت: به دلیل شرایط تورمی و اقتصادی کشور، خروج سود از شرکت در این شرایط و با توجه به نیاز شرکت به نقدینگی، این شرکت را تضعیف می‌کند و در این صورت شرکت قادر به اجرایی کردن برنامه‌های آتی خود نخواهد بود.

بنابراین در پایان جلسه درباره تقسیم سود هر سهم صحبت و در نهایت سود ۱۰ تومانی تصویب شد و با اعتراضی از سمت سهامداران روبه‌رو نشد.

مدیر عامل این شرکت درباره پرداخت سود سال گذشته به سهامداران گفت: سود سال گذشته به اکثر سهامداران پرداخت شده است و ۱۸ میلیون سود باقی مانده متعلق به آن دسته از سهامدارانی است که متاسفانه ما اطلاعاتی از شماره حساب و دسترسی به آنها نداریم و به دنبال پیدا کردن راهی برای دسترسی به این دسته افراد هستیم.

به درخواست نماینده سازمان بورس قرار است اطلاعیه‌ای برای این افراد در سایت کدال منتشر شود تا از این طریق این افراد سود خود را دریافت کنند.

در این جلسه همچنین بازرس قانونی گفت: قرار است موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس مستقل و اصلی انتخاب شود و هوشیار بهمند نیز به عنوان علی‌البدل فعالیت خواهد کرد.

روزنامه‌ دنیای اقتصاد هم به‌ عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

رئیس مجمع درباره پاداش هر یک از اعضای هیات‌مدیره بیان کرد: حق حضور هر یک از اعضا برای هر جلسه‌ای که در طول ماه برگزار می‌شود ۶۰۰ هزار تومان است و علاوه بر آن مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش به هیات‌مدیره قرار است تعلق بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)