شخصیت های اثرگذار چهارمحال و بختیاری به جوانان معرفی شوند


شخصیت های اثرگذار چهارمحال و بختیاری به جوانان معرفی شوند

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به تاثیر گذاری چهره های فرهنگی و دینی در بین مردم گفت: شخصیت های دینی و فرهنگی اثرگذار استان ، در سطح ملی و جهانی معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز چهارشنبه در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تأکید کرد: این استان شخصیت های مهم در حوزه های مختلف به خصوص بخش معارف دینی و فرهنگی دارد که هنوز برای نسل جوان معرفی نشده اند.
وی افزود: در همین راستا تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری موظفند نقش مطلوبی برای معرفی شخصیت های دینی اثر گذار و فرهنگی به نسل جوان ایفا کنند.
نکونام تصریح کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری همچنین پیمان نامه منعقد شده کارگزاران استان در نیمه شعبان را جدی بگیرند و آن را در دستگاه های اجرایی برجسته کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست مرحله نخست تدوین دانشنامه فرهنگی چهارمحال و بختیاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
همچنین احمدرضا بسیج، نادر پورارشد و مجتبی نوروزی به عنوان اعضای نخبه فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.
از مهمترین چهره های اثرگذار در بخش فقه و علوم دینی آیت الله دهکردی و جهانگیز قشقایی بودند که نقش مهمی در ارائه مفاهیم و علوم دینی در حوزه های علمیه داشتند.
7362/2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)