عرضه شکر برای مصارف خانگی بدون محدودیت انجام می شود


عرضه شکر برای مصارف خانگی بدون محدودیت انجام می شود

اردبیل - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: عرضه شکر برای مصارف خانگی در استان بدون محدودیت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارژنگ عزیزی روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان تشریح کرد: در حوزه صنفی و صنعتی نیز توزیع شکر بر اساس میزان مصرف و تولید محصول انجام می شود.
وی بیان کرد: تمام واحدهایی که برای دریافت سهمیه شکر معرفی می شوند تحت نظارت بوده و میزان مصرف و تولید محصول آن ها رصد می شود.
عزیزی همچنین برشناسایی صنایع پرمصرف شکر تاکید کرد و گفت: توزیع شکر برای این صنایع به دلیل مصرف عمومی به صورت سهمیه انجام می شود و باید روند عرضه آن کنترل شود.
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل همچنین از ادامه روند نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در استان خبر داد.
وی افزود: در صورت مازاد بودن مرغ تولیدی در استان پشتیبانی امور دام استان نسبت به خرید تضمینی و انبار آن در سردخانه اقدام می کند.
عزیزی بیان کرد: با اقدامات انجام گرفته در راستای تامین نهاده های دامی به صورت سهمیه دولتی افزایش قیمت مرغ متوقف شده است.
معاون توسعه امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز در این ادامه این جلسه از توزیع 2 هزار و 500 شکر در بخش صنفی و صنعت و 636 تن در مصرف خانگی در استان خبر داد.
منصور پناهی افزود: بر اساس برآوردهای انجام گرفته میزان مصرف سالانه شکر در استان اردبیل هفت هزار و 900 تن و سرانه مصرف 29 کیلوگرم است.
وی قیمت شکر سهمیه ای را سه هزار و 400 تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت قند نیز در بازار مصرف هفت هزار تومان است.
پناهی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای تنظیم بازار در استان افزود: 477 تن برنج به قیمت هفت هزار و 400 تومان در بین مصرف کنندگان استان توزیع شده است.
وی بیان کرد: همچنین 40 تن سهیمه گوشت قرمز منجمد توزیع شده و 40 تن دیگر نیزبزودی توزیع خواهد شد.
3006/6016

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !