سرپرست فرمانداری: هوشیاری مردم کنارک مانع اختلاف افکنی شد


سرپرست فرمانداری: هوشیاری مردم کنارک مانع اختلاف افکنی شد

چابهار- ایرنا- سرپرست فرمانداری کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نصب پلاکارد و تهیه کلیپ علیه ایران در منطقه حاشیه شهر کنارک معروف به چادران با هوشیاری مردم به نتیجه نرسید و تلاش عده ای مغرض برای ایجاد اختلاف ناکام ماند.

ابابکر بلوچ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه عده ای از افراد ضد انقلاب و دشمن وحدت ملت و دولت سعی در نصب پلاکارد با مضمون 'عدم تحریم چابهار هیچ نتیجه برای مردم بلوچ و حاشیه نشین ندارد' داشتند، که با واکنش مردم مواجه شدند.
وی بیان کرد: پس از نصب پلاکارد این افراد سعی در تهیه مصاحبه و کلیپ ویدیویی داشتند که با ممانعت مردم ساکن در این منطقه رو به رو شده و به اهداف ضد انقلابی خود نرسیدند.
سرپرست فرمانداری کنارک افزود: وجود برخی مشکلات در منطقه چادران حاشیه شهر را قبول داریم و به همین سبب تلاش برای حل مسائل و مشکلات آغاز شده و بزودی این منطقه ساماندهی اصولی خواهد شد.
بلوچ ادامه داد: منطقه چادران با حدود 200 نفر جمعیت فاقد امکانات رفاهی، برق، آب و طرح هادی است و حدود 40 سال مردم با مشکلات فراوان روزگار می گذرانند.
وی استفاده ابزاری از مشکلات این مناطق و فشار به مسئولان را از اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: بارها کلیپ و عکس های مختلفی توسط برخی افراد مغرض از این مناطق تهیه و در شبکه های ماهوراه ای و شبکه های اجتماعی به نمایش درآمده است.
به گزارش ایرنا شهرستان کنارک با 2 بخش مرکزی و زرآباد دارای چهار دهستان کهیر، زرآباد غربی، جهلیان و زرآباد شرقی است.
این شهرستان ساحلی با 11هزار و 567 کیلومتر مربع وسعت، 98 هزار و 212 نفر جمعیت در 640 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.
3043 **6081


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه به تومان، امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403